Galatasaray'ın transferdeki bu durumunu nasıl yorumluyorsunuz?

Kadromuz dört büyükler ve başakşehir arasında en kötüsü. Buna rağmen sanki en iyi kadro bizdeymiş gibi sallana sallana transfer yapıyoruz. Yaptığımız transferler de ya tutarsa hesabında. Otuz yaşına kadar oraya buraya kiralanmış olivieraya dört yıllık tapu gibi kontrat, geçen sezonu sakat geçiren Seferovic, son bir yıllık konya performansı dışında adı duyulmamış Abdülkerim... Stoper, on numara ve santrafora acil takviye ihtiyacı olduğu gibi Taylan, Cicaldau, Gomis, Ömer Bayram gibi gönderilmesi gerektiğini düşündüğüm oyuncular takımda duruyor. Lig 5 Ağustos'ta başlayacak iken neden böyle sallana sallana iş yapıyoruz? Dursun Özbek ilk başkanlık dönemindeki başarısız durumdan ders çıkarmamış mı?

Galatasaray'ın transferdeki bu durumunu nasıl yorumluyorsunuz?
Cevapla