Marcão, Galatasaray'dan 12 milyon € artı 3 milyon € bonuslar karşılığında Sevilla'ya transfer oldu. Sözleşmesi Haziran 2027'ye kadar olacak.
Bonservis bedeli çok tartışılmıştı sizce ederini buldu mu Marcao?

Marcão, Galatasaray'dan 12 milyon € artı 3 milyon € bonuslar karşılığında Sevilla'ya transfer oldu. Sözleşmesi Haziran 2027'ye kadar olacak.
Bonservis bedeli çok tartışılmıştı sizce ederini buldu mu Marcao?

20 milyon Euro satsaydı iyiydi Galatasaray Avrupada deplasmanda gol yemeyen tek takım Bu sene Avrupa’da en iyi oynayan takım Galatasaray seçildi 2 orta saha bambaşka olsaydı O zaman Avrupa’da şampiyon olabilirdik Marcao 15 milyon Euro değilde 20 milyon Euro satması lazım
Cevap
23Cevap
Bence doğru transfer
Türkiye için bu paralar büyük paralar. 10-15 milyon euroya kim varsa satılsın gitsin. Zaten ülke futbolu bitmiş avrupada yokuz. Bütün para edecek adamları satsınlar.
Sonraki satıştan pay alicak ama.. sorun şu bu adam Atletico Madrid te olsa en az 100 satılırdı
sezon başında bedavaya gönderceklerdi keremi dövdüğünde sonra djfkfkfk ya yemn ederim galatasaraylı olmak ırkçı olmaktan beter
5 milyon euroya gelmişti sanki öyle hatırlıyorum her türlü karlı oldu biri gider biri gelir inşallah gelen gideni aratmaz
Galatasaray avrupa'da iyi sonuclar aldi. Cogu kisi de marcao'nun performansini begenmisti sanirim. Neden düsük bonservise gitmis anlamadim
Hani 30 m euro falan atıp tutuyorlar dı Kim min jaenin ölüsü 18 den açılıyor kıyaslıyorlardı bir de awk
26yasında çokta super değildi 4de alıp 15satmak buyuk basarı
Bu copu birde kim min jae yle kiyasliyorsunuz 😂😂😂
TR liginde 25 üstü giden tek adam Cenk Tosun o da CL sayesinde haliyle makul. Portekiz olsa +20'ydi Marcao. Sevilla'nın karışık oyuncu havuzunda yoğun maç periyodu için makul oyun kurucu solak stoper
Bu adama bu parayı veriyorlarsa Fenerbahçe deki Güney Koreli savunma oyuncusu en az 25 milyon Euro eder
Ben yeterli olduğunu düşünüyorum.
Otoban olacak Cimbom defansı 😆😆 gelen geçen girer içeri hemen
Gitmesi iyi oldu kasaya para girdi onun yerini alparslan semih kaya doldurur
Niye muslerada bastonlu ama genc yetenek ismail cipeye sans verilmiyor bile
@SuatBeyyy ısmaılın kolu varda bence beynı yok adam tam faciadı😁😂😁
Olaya pozitif bakamiyorsunuz mesela omer bayramin sag ayagi vat
Ömer bayram da inşallah gıder yeeter ybbıktıg bıktıg bır değişiklik lazım
Ingiltere topcusu olsa 2 kati a giderdi
Tam net 15+3 olsa daha iyiydi
Böyle bir adam enaz 40m eder
Çok ucuza gitti
Güzel satış
Daha fazla olabilirdı,15-20 arası
Hayırlısı olsun
Neeeeeeeeeee? Offff😭😭😭😭😭
Az paraya gitti bence
İşin içinde para varsa hile çok olur
Bunu FB ile BJK iyi bilir
Sevilla çok güzel şehir daha önce gittim
Saç sakal 50 tl
Ederi bu kadar bile degildi
Hoscakal olacaklar sensiz olsun
Neyse gitsin
İyi para
İyi lara fayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?