Süper Lig'de şampiyon olmuş 6 teknik direktör boşta kaldı! Sizce eskilerin devri bitti mi?

Merhaba,
Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽.

Süper Lig'de geçtiğimiz sezonlarda başlayan gençleşme projeleri teknik direktörleri de etkiledi. Süper Lig'de şampiyon olmuş 6 teknik direktör ( Fatih Terim, Şenol Güneş, Sergen Yalçın, Hamza Hamzaoğlu, Ersun Yanal, Aykut Kocaman) boşta kaldı.

Özellikle geçtiğimiz sezon Fatih Terim ve Şenol Güneş'in boşta kalması ve yaşlarının da ilerlemesi "Eskilerin devri bitti" sözlerinin yükselmesine neden oldu.

Peki sizce eskilerin devri bitti mi?

Şenol Güneş
Şenol Güneş
Fatih Terim
Fatih Terim
Süper Ligde şampiyon olmuş 6 teknik direktör boşta kaldı! Sizce eskilerin devri bitti mi?
Hamza Hamzaoğlu
Hamza Hamzaoğlu
Süper Ligde şampiyon olmuş 6 teknik direktör boşta kaldı! Sizce eskilerin devri bitti mi?

#Mario
#Mario45
#SüperMario
#Spor

6 Haziran 2022

Perşembe 00.01

Güncellemeler
+1 yıl
7 Haziran 00.01
Eğer Fatih Terim, tekrar Galatasaray'ın başına gelirse ya da Şenol Güneş, Beşiktaş'ın başına gelirse o devir biraz daha uzayacak gibi
Süper Lig'de şampiyon olmuş 6 teknik direktör boşta kaldı! Sizce eskilerin devri bitti mi?
Cevapla