UEFA dün resmi internet sitesinden Avrupa'da şike yapan takımları açıkladı. Listede Türkiye'den Fenerbahçe, Beşiktaş, Sivasspor ve Eskişehirspor'da var.

Fenerbahçe, Beşiktaş ve Sivasspor ve Eskişehirspor'un şike yaptığına inanıyor musunuz?

UEFA dün resmi internet sitesinden Avrupa'da şike yapan takımları açıkladı. Listede Türkiye'den Fenerbahçe, Beşiktaş, Sivasspor ve Eskişehirspor'da var.

Fenerbahçe, Beşiktaş ve Sivasspor ve Eskişehirspor'un şike yaptığına inanıyor musunuz?

kaçan fetöcü savcı, polislerin kamu kurumu görüntüsünün arkasına gizlenip yanlarına fetöcü yayın kuruluşları ve gazeteciler ile giriştikleri bir operasyondu. Onların yolladığı düzmece evraklarının uefa tarafından ciddi kurumlar eliyle (kamuyu siper etmiş haindarbeci fetöcüler) yollaman evraklar sanılarak alınmış bir şey bu. Veri veren kaynak bozuksa varılacak sonucun sağlıklı olmasını beklemek saflıktır.
Bu hainler FB ye sarı lacivert duvara toslayıp ülkeyi bu illetten Fenerbahçe kurtarırken, bu hain örgüte bazı gs ve ts liler uefa ya fax çekerek yardım ve yataklık etmişti. Bunu unutmayalım.
Ayrıca FB yargıda beraat etti.
Cevap
11Cevap
Bu listenin şike listesi olmadığı söylenmişti çok da önemli değil
Tabi ki şike yaptılar ve bu yüzdende UEFA onlara ceza verdi.
Yok efendim tamam tapeler doğru ama usulsüz dinleme yapıldı.
Tamam kabul usulsüz dinleme yapılmış ama , şike ve teşvik suçu bir ceza yargılaması değil, sportif yargılamadır! Ceza yargılamasında delillerin usülen elde edilip edilmediğine bakılır, sportif yargılamada bakılmaz. “Değil” diyorsanız UEFA ve CAS orada, gidin anlatın derdinizi :)
Galatasaray'lı olarak söylüyorum Galatasaray da şike yaptı hatta Real madrid, Milan, Bayern gibi büyük takımlar da yapıyor. Şike yok diyen futboldan anlamıyordur her takım şike yapar
Bırak Türkiye'yi, dünya genelinde herhangi bir sektörün milyon dolarlar kazandırıp, işin içine hile sokulmadığı yer mi var?
Hukuk sistemleri de dahil.
ben inanıyorum belki gs bile yapmıştır. ama diğerleri kabak gibi göstere göstere yaparsa açığa çıkarsın. onuda geçtim madem uefa böyle birşeyi tescillemiş neden bu takımlar türkiyede ceza almadı. işte asıl şike zaten bu
Ülkede adalet mi var nasıl ceza alsınlar
gs olsaydı kıçlarını yırtardı hepsi
kaçan fetöcü savcı, polislerin kamu kurumu görüntüsünün arkasına gizlenip yanlarına fetöcü yayın kuruluşları ve gazeteciler ile giriştikleri bir operasyondu. Onların yolladığı düzmece evraklarının uefa tarafından ciddi kurumlar eliyle (kamuyu siper etmiş haindarbeci fetöcüler) yollaman evraklar sanılarak alınmış bir şey bu. Veri veren kaynak bozuksa varılacak sonucun sağlıklı olmasını beklemek saflıktır.
Bu hainler FB ye sarı lacivert duvara toslayıp ülkeyi bu illetten Fenerbahçe kurtarırken, bu hain örgüte bazı gs ve ts liler uefa ya fax çekerek yardım ve yataklık etmişti. Bunu unutmayalım.
Ayrıca FB yargıda beraat etti.
@19o7_FB tabi maçları izlerkende görüyoruz ortada bi şike vardır bunu çıkaran feötücüdür ya da değildir. fetönünde işi gücü yok klüplerle uğraşıyor. her klüp fetöcü bi fb tertemiz. fanatik olmanı anlarım çok uşmussun memleketi fenerbahce kurtarmış gibi. uefaya şike için fax cekmenin nesi yardım yataklık yapıldıysa sadece şike davası için yapıldı fetöye yardım için değil. dünya kupasında hakan şükür le 3. olduk belkide attıga goole herkes takım taraftarı sevindi övdü adamı yardım yataklıkmı
fax çekmişsin belli 😂 evet yardım yataklıktır, suçsuzluk karinesine bakmadan yargılama süreci bitmeden yönlendirmelerle Alel acele düşmanlık güderek (fanatiklik demişsin ya) organize fax çekmişsiniz. Gs nin eski başkanını adı aklıma gelmedi bu bir kumpastır FB şike yapmamıştır açıklaması var. Yarsuvattı sanırım adı.
Tarihe bak, gs yabancı bir kulüple nöşetel xamax maçında mağdur edildiğinde FB külübü türkiyenin en iyi avukatlarını geseye tahsis etmişti. Eskileriniz bilir. Sizler bilmezsiniz. Rekabet ahlahlı bir biçimde, saha içinde ve her alanda yapmaya evet, hatta sonuna kadar evet ama bu hainlliğe hayır.
Fetö çoçuğu geseli hakan şükürün attığı gola sevinmek değil ama o kariyerini yaparken önünü açan yapıları (fetöcüleri) düşün.
Gs nin o dönemlerdeki a takımının 11 inin 7-8 nin fetö bağlantısı tesadüfü sanman saflık. İdari ve tüm kademelerdeki güçlü yapılanmaya işarettir.
Fetönğn dizinin dinine sıralan geseli fetöcüler, fetönün FB yi niye sızamadıklarını açıkladığı videoyu internette bulmak zor değil. Bir bak.
Vs vs vs… neyse yukardakilerde senin görüşündür ama fanatiklik yapacağım diye hainlerle saf tutma.
Aynı operasyon bejekeye yani çarşıyada yapıldı. Neyse
@19o7_FB he canım he o futbolcular milli takımı domine ediyordu. Hadi boş futbolcu olsa torpil derdim. Karşında çocuk da yok eskiler bilirmiş sanirsin 50 yaşındasın. UEFA'yi zaten size göre fetonun duasıyla aldık 🤣 şike yap çamuru başkasına at
Ne şikesi, memleket elden gidiyor, demişti Aziz Yıldırım.
Galatasaraylıyım ama harbiden çok büyük başkandı 😃
Dediği oldu fetöcüler darbe girişiminde bulundular.
Aynen öyle
O sözü 2012 yılında söylemişti.
kaçan fetöcü savcı, polislerin kamu kurumu görüntüsünün arkasına gizlenip yanlarına fetöcü yayın kuruluşları ve gazeteciler ile giriştikleri bir operasyondu. Onların yolladığı düzmece evraklarının uefa tarafından ciddi kurumlar eliyle (kamuyu siper etmiş haindarbeci fetöcüler) yollaman evraklar sanılarak alınmış bir şey bu. Veri veren kaynak bozuksa varılacak sonucun sağlıklı olmasını beklemek saflıktır.
Bu hainler FB ye sarı lacivert duvara toslayıp ülkeyi bu illetten Fenerbahçe kurtarırken, bu hain örgüte bazı gs ve ts liler uefa ya fax çekerek yardım ve yataklık etmişti. Bunu unutmayalım.
Ayrıca FB yargıda beraat etti. 😅😀
Her takım şike yapıyo zaten bence ama Fenerbahçe başka sjsjs 😂
Bjk son şampiyonluğu araştırılsın Hatay maçı şaibe dolu
Kesinlikle katılıyorum ama ülkede yargı mı var
Google da * Türkiye'ye getiren takım yazınca Galatasaray çıkıyor.
Aa inanmam :D
Şikeciler püü size fjdjd
İçinde kalacaktı :D komplooo iftira, şike yapmış olsak böyle mi olurdu hağğlıımız?
Demek ki yeterince profesyonel yapamadınız bak bize ne kadar temiziziz adımız bile geçmiyor şikeyle böyle olacaksın 😂😂
Demek ki, siz temiz iş çıkarmışsınız :D yakalanmadan vay pee
Her alanda sizden daha iyiyiz derken şaka yapmıyorduk 😃
Lan öte get 😃
😏
kaçan fetöcü savcı, polislerin kamu kurumu görüntüsünün arkasına gizlenip yanlarına fetöcü yayın kuruluşları ve gazeteciler ile giriştikleri bir operasyondu. Onların yolladığı düzmece evraklarının uefa tarafından ciddi kurumlar eliyle (kamuyu siper etmiş haindarbeci fetöcüler) yollaman evraklar sanılarak alınmış bir şey bu. Veri veren kaynak bozuksa varılacak sonucun sağlıklı olmasını beklemek saflıktır.
Bu hainler FB ye sarı lacivert duvara toslayıp ülkeyi bu illetten Fenerbahçe kurtarırken, bu hain örgüte bazı gs ve ts liler uefa ya fax çekerek yardım ve yataklık etmişti. Bunu unutmayalım.
Ayrıca FB yargıda beraat etti.
Yapmayan yok
Boş fanatizm yapmayalım
Beşiktaşım yapmaz :D
Bu rezillik onlara yeter
Yaptılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?