Evet arkadaşlar galatasaray teknik direktör okan buruk ile 1 yılı opsiyonlu olmak üzere 2 yıllık sözleşme imzaladı. Sizce okan hoca galatasaray'da başarılı olabilir mi?
Ve Galatasaray'da Okan Buruk dönemi resmen başladı! Sizce Okan hoca Galatasaray'da başarılı olabilir mi?
Bence cok iyi oldu umarim basarili olur oncelik altyapidaki sozlemesi imzalanmayan oyuncularin sozlesmesini imzalamak ve kadrolarinda kiraliktan gelecek emin bayram ve eren aydin gibi atalay gibi gokay gibi gencleri rotasyonda kullanmaya basladin ki altyapi gencleri takima guvensin istemedigi oyunculari gondersin ki okan hoca yapar altyapidan gelen biri neticede kafasini da topladi ici de rahat tek odak noktasi futbol Şu an bunun icin basarili bir Galatasaray olacaktir