
Acaba sizde de böyle bir durum var mı?
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Benim bir eleman vardı özenirdi bana spora gidiyorum diye. Heves etti kayıt yaptık 10 dk çalıştı sonra sıkıldı bir ara ben kan ter içinde arka bacak çalışırken bu gözüme ilişmişti, spor eğitmeninin fındık fıstıklarını masasından almış çocuk gibi salonun en arkasında gizlice yerken gördüm. Ertesi günüde salona hamburger 🍔 getirmişti 2 hareket yapıp gidip yiyordu. Sonraki gün gelmedi çok zorlanıyormuş. Ne adamdı ya 😃
Ben arkadaşlarımla gittiğimde birbirimizi motive ediyorduk. Gidesim yoksa o beni zorla götürüyordu. Onun yoksa ben. Birbirimizin hareketlerini kontrol edip hatalarını düzeltiyorduk. Arkadaşına bağlı biraz da
Arkadaşlarımla antrenman yaptığım dönemlerde goygoy yerine sürekli birbirimizi motive ediyorduk. İşi bir tık öteye taşıyıp daha da hırslanması için çalıştığı bölgeye şaplak attığım da oluyordu :D
Ya kızlar çok saçma sapan hareketler yapıyor. Kızlar bir arada oldu mu sürekli kısır günü havası yaratıyorlar. Çok sinir oluyorum ben.
Evet hemen motivasyon kaybediliyor ve gereksiz muhabbetlere giriliyor. O yüzden kadınların yalnız çalışması çok daha mantıklı
Teşekkür ederim ☺️
Rica ediyorum.
spor salonuna gitmiyorum canım ama yalnız spor yapmak sıkıcı oluyor arkadaşlarımla spor yapmak daha eğlenceli oluyor adapte olunyor
canım spor yorumunu okudum sıkma canını fenerin şampiyon olmasına efes fenerden kat kat üstün sonuçta iki kez üst üste euroleague şampiyonu oldu fenerin şampiyonluğu gölgede kaldı
İnsanlar küfür hakaret ediyor görüşleri kaldırılmıyor. Ben feneri sevmiyorum dedim diye nefret dolu paylaşımınız kaldırıldı deniliyor.
yorumları okudum canım kız takımının final sayısını bilmiyor daha içler acısı banada oluyor bazen
Cevap
13Cevap
Yalnız gidiyorum daha iyi çünkü arkadaşlarımla gidince mutlaka dikkatimi dağıtıyorlar
Tek başına daha fazla motivasyon sağlar bence insan.
Rica etsem sende bu sorum da fikrini paylaşır mısın?
Sizce bir kızın bir erkeği bilek güreşinde yenme ihtimali var mıdır?
Senide soruma beklerim bu konudaki fikrini merak ettim?
daha çok arkadaşı spora adapte etmeye çalışıyordum :D
adam tam bir sedanter yerinden kalkmıyordu ama beni de bezdirdi sonunda :D
Çok eğlenceli oluyor ama spor için verimsiz ortamlar. Ya da sadist bir arkadaşın varsa canını çıkarması için tembihleyebilirsin.
Spor salonuna gitmiyorum en fazla yürüyüş yapıyorum
sohbet etmekten spor yapamayacağımızı bildiğim için tek gitmeye çalışırım
Aksine ben bir arkadaş bulsam gidicem motivasyon yüksek oluyor birbirini gazlayinca
Çok takılmıyoruz birbirimize , arada ufak bi mola verince
Evet çoğu insan gereksiz muhabbetlere giriyor hemen motivasyonu bozuyor özellikle arkadaşlarım hep goygoy muhabbeti oluyor bazen
Gazlıyoruz birbirimizi :D
Arkadaşımla spora gitmedim hiç
Tabi kadınlar için büyük problem bu 😂
Evet.
Tek basima daha veriml8
Evet ve birbirimizi motive ediyoruz
Evet olurum.
Olurum evet
Tabiki olurm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?