Dünya kupası neden Katar'da düzenleniyor. Katar ve Katarlılar ne anlar futboldan ve dünya kupasından?

Dünya kupası futbolu seven herkes için tartışmasız en güzel ve en heyecan verici organizasyondur. O bir ay adeta bir rüya tadında yaşanır. Insanlar bu turnuvanın psikolojik olarak yaz ayında oynanmasına alışmıştır ve en çok keyfi de bu mevsimde alır. Şimdi ben yaz akşamları dondurma yiyerek ya da soğuk bira eşliğinde dünya kupası izleyemeyecegim. Pazar günü öğle vakti balkondaki koltuğuma şort tişört oturup Yaz meyveleri ve kahve eşliğinde maç izleyemeyecegim. Neden çünkü katarlı Arap bedevilerininn parası var ve onların canı istiyor diye dünya kupası çölde yapılacak. Onlar ne anlıyorsa futboldan
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu bilmeyenler için dünya kupası normalde Haziran ayında başlar Temmuz ayında biter. Ama bu sene Kasım ayında başlayıp Aralık ayında bitecek. Haziran ayı çöl çok sıcak oluyor malum
Dünya kupası neden Katar'da düzenleniyor. Katar ve Katarlılar ne anlar futboldan ve dünya kupasından?
Cevapla