Güncellemeler
+1 yıl
Sergio Perez ve yorumlarımız..
Başarıdan sonra, az önce ne yaptığını düşünmen gereken bir an gelir. Ve Sergio Perez F1 tarihinin en büyük bölümünü yazdı.
Monako'da, bir yıl önce partnerinin sorunsuz bir şekilde kazandığı ve zaferinden vazgeçmesi istendikten bir hafta sonra Meksikalı neden Red Bull'da olduğunu kanıtladı.
Tam bir hafta önce takımdan ayrılmam gereken yorumlar yağıyordu (!!! )
Başarıdan sonra, az önce ne yaptığını düşünmen gereken bir an gelir. Ve Sergio Perez F1 tarihinin en büyük bölümünü yazdı.
Monako'da, bir yıl önce partnerinin sorunsuz bir şekilde kazandığı ve zaferinden vazgeçmesi istendikten bir hafta sonra Meksikalı neden Red Bull'da olduğunu kanıtladı.
Tam bir hafta önce takımdan ayrılmam gereken yorumlar yağıyordu (!!! )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Red Bull destekliyorum, ama Ferrari’den Carlos Sainz de iyiydi
Çok iyi di. Yarışın bitimine 14 dakika kala;
Telsizden Sainz'e seslenirler.. ''Perez'in lastikleri aşınmaya başladı. Artık onu zorlamalısın'' Bu dakika dan sonra Sainz saldırmaya başladı ve 4 saniyelik fark 0.672 saniye ye indi. Yarışın bitimine 2 dakika varken fark artık 0.52 sanise idi. Neredeyse Sainz'in tamponu Perez'in arka tamponuna değiyordu.
Ancak Perez son dakika da inanılmaz bir performans gösterdi ve saniye farkını 2 ye çıkardı. <3 :)
Evet aşırı heyecanlıydı böyle çekişmeli yarışları seviyorum hangi spor olursa olsun <3 :)
<3 RedBull kazandığı sürece her şey keyifli. :)
Tabi ki Redbull <3
Sen gözüme bayağı iyi gözüktün :)
Sende öylesin :)
ben bayadır bakmıyorum F1 e ben en son baktığımda michael scmuhaier ralf scmuhaier rubens barricelo david coultrhad mika hakinen vardı
Yediler çocuğun başını gerçekten. Vers kazanmasın da ben Perez i seviyorm.
Bu yıl da redbul götürür ya ama biraz da perezin hakkını yiyorlar
Off Türkiye grand prixi gelse de şu balon hamiltonu görsek bı. Bu yarışta kaza fena oldu araba parçalandı ya
Misk'in arabası ikiye bölündü.
Evet iyi bişey olmadı sağ çıkmış. Sen F1 de çalışıyorsun galiba hangi takım için?
RedBull takımı mekanikerlere parça getirtiyorum. <3
Valla mi. Görmek isterdim hepsiyle fotoğrafın var miii
Hepsiyle var da buraya atmıyorum. Soru yağmuruna tutuyorlar. Bu yüzden insan engellediğim oldu.
Kişilik olarak nasıllar? Verstappen Hamilton falan merak ettim. Görmek isterdim yine de
Dün çok güzel bir kız vardı Madison ismi. Ona canlı yayında iltifatlar ediyor. Ama kızı görsen bayağı seksi tatlı bir kızdı. Neyse Hamilton kutlamalara katılamadı.
Sergio Perez, Carlos Sainz ve Max Verstappen şampanyaları açtı. İçiyorlar kızda o kadar tatlı ki herkes bakıyor ona. O an çok harikaydı. Bizde RedBull Tırından televizyondan takip ettik.
Tr grand prixine beni de davet et😅 dünya gözüyle şunlarla bir fotoğraf çekilelim. Uçan Hollandalı formunu yakaladı ben şahsen hamiltona karşı o kadar sıcakkanlı değilim. Hatta bir ara Russell baya iyii form bile tutmuştu Mercedesle ilk çıktığı anlarda
RedBull mekanikerleri çok başarılı.
Ferrari ferdericoyu bir an önce kovmalı. Bunu birisi duysa beni işten atarlar. :)
😅😅😅 İşinden olma aman. Oraya nasıl girdin kaç yıldır calisyon memnun musun?
Memnunum 6 ay önce girdim. <3
Beni de yanına alll
kim rai konan michael smaiuel den sonra f1 bitti benim için
Hamilton ne yapti?
Kızlara iltifat etti :) :D
Baksana nekadar centilmen cocuk😀
Madison'a kafayı taktı bu aralar :)
Medisonda okadar guzel olmasaydi😊
Ben bile baktım.
Valla bende bakardim
Verstappen
Sen resmen AŞK dedin az önce :) <3
Onu destekliyorum
Çok yakın arkadaşım.
Nerden arkadaşın oluyor
Aynı takımdan
Sacmalama yav
Öyle diyorsan öyledir ;)
inanmadim
İyi olan kazansın hiçbir bilgim yok
Her zamanki gibi Honda Vassapren