Bugün fark ettim de lise ve üniversite yıllarında ne güzel düzenli sporumu yapardım şimdi öyle mi iş hayatına atıldıktan sonra eve geç gitmemden dolayı ve yurt dışına gidip gelmemden ötürü sporla arama ciddi mesafe koymuşum. Siz yorgun geldiğiniz işten sonra spora gitmeye üşenenlerden misiniz yoksa ne pahasına olursa olsun sporumu yaparım diyenlerden misiniz? #kafamıngüzelligi
eski bahanem benim iş hayatıma engel oluyor:D şimdiki bana bakarsan bahane imiş 24 saate 1.5 saatimi sığdıramıyorsun ben 13 yıl mesafe koyup alkol sigara ile yaşam kalitemi düşürmüşüm şimdi 1.5 ay oldu kilo verip gelişiyorum hiç bir şeye erinmiyorum sabah 6 da uyanıyorum spor yapmadığım gün bacaklarım seğriyor titriyor enerji birikimi oluyor arabayı dağa çekip yürüyorum treking yapıyorum ömrüm spor yapmakla geçecek artık hiç bırakmayacağım hırs değil azim yapıyorum
İş yerinde fiziksel değil kafa olarak yoruluyorum. Vücudum bazen hadi spora derken kafam otur oturduğun yerde diyor. Bir şekilde spor yaparken buluyorum kendimi. O yüzden etkilemiyor, engel olmuyor