İyi besleniyorum ama kaçamak yaptığım da oluyor arada şimdi burada çok sağlıklı besleniyorum diyemem. Ama elbette ekonomiden dolayı çoğu şeyi her zaman yiyemeyebiliyoruz. Ben özellikle yulafla beraber muz tükettiğim için muz pahalı, yulaf zaten pahalı. Protein almak için tavuk yemem gerekiyor o da pahalı ama bir şekilde yiyorum yetişiyor bütçem. Ama artık beslenmekte spor yapmakta lüks olmaya başladı
Çarşamba günü arkadaşımın daveti üzerine gidip yazıldım spor salonuna. Bu akşam ikinci günüm olacak bakalım. Salonu beğendim çalışan hocalar ilgililer yazılırken maddiyat konusunda da yardımcı oldular sağ olsunlar. ☺️
Hayır ekonomi pek etkilemiyor. Beslenmeyi sürekli kırmızı-beyaz etten beklersek tabii ki bütçe dayanmaz. Baklagillerde de protein oranı yüksek yemekler mevcut. Mercimek, nohut, yulaf vs vs.
Bitkisel proteinler hayvansal proteinlere göre çok iyi kullanamıyor vücutta ama tabii ki hiç protein almamaktansa bir şekilde karşılamak yararlı olacaktır
Hayır engel olmuyor. Et yemiyorum protein bakımından yulaf dan yararlanıyorum böylesi daha güzel. İlla ki spor salonlarına gitmeye gerek yok kendin evde de sporunu yapabilirsin.
Ben zaten spor salonumu kendim kurdum orada ücretsiz bir şekilde yapıyorum. Sadece yemek masrafım oluyor o yüzden çok fazla sarsılmadım ama birazcık canımı sıkıyor tabi