Trabzonlu olmadığım halde Trabzonspor'u tutmak istemem normal mi?

Şampiyonluk gösterilerini çok beğendiğim için sempati duymaya başladım desem?
Güncellemeler
+1 yıl
Takımlar
Trabzonlu olmadığım halde Trabzonspor'u tutmak istemem normal mi?
Cevapla