İlhan Parlak hayatının golünü atmış ama yetmemiş, iyi ki de yetmemiş çünkü Sivas hak etmiş :)))) Rıza Çalımbay'ı karakter olarak severim, Kayserispor'u komple karakter olarak sevmem, farklı sebepleri var. Zaten Sivas az daha üstün oynamış, kaleci günündeymiş :)) Rıza ve Sivas tarihe geçti, kadrolarını bozmazlar umarım, seneye iyi yerlere gelebilirler, bu takıma 10culuk yakışmıyor.