Popomun büyük olmasından şikayetçiyim. Nasıl zayıflayabilirim?

Popomun büyük olmasindan Şikayetciyim. Nasil zayiflaya bilirim?

Sadece Popo Sorunum. Resimdekindne Şimdiki Biraz daha dombul bence ya

Güncellemeler:
Ahaha Birazda Boğazima Düşkünüm Elime Geleni ağzima atiyorum :)
Akili olun

0|0
1367

En İyi Erkek Görüşü

  • yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demişler salla boşver ;)

    1|0
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 66

  • Biri bunun kafasına sıksın diyeceğim ama popoya yazık, telef olacak. Arkasında hazine var, o kurtulayım diyor. Bizim kezbanların neden zeka problemi var ki. Millet estetikçilere bir ton ödeme yapıyor poposunu büyütmek için. Bence dalga geçmek amaçlı yazmış. Fotoya baktığında zaten poposu yok.

    1|0
    0|0
  • Haydar DÜMEN : Sevgili okurum son düzeltmede boğazına düşkün olduğunu ve her eline geleni ağzına attığını yazmışsın. Bence bu huyundan vazgeçmelisin yoksa Allah muhafaza birgün ağzına attığın boğazında kalır. Popona gelince onu fazla şımartıyorsun Elin goetheleri cilt cilt kitaplar yazıyor ve millet nesilden nesile okuyor seninde insanlığa bir faydan olmalı. Bence onu yoğun olarak çalıştır zamanı geldiğinde bitkin düşer ve sonunda senden kaçar.. Gözlerinden öper selamet dilerim :)
    Not : Çok güzel bence POPON :P

    1|0
    0|0
  • bisiklet sür günde yarım saat! ya da gel atçılık oynayalım

    1|1
    0|0
  • fiziğin mükemmel görünüyo bence senn gibi olmak isteyen çok o yüzden kıymetini bil ;)

    1|0
    0|0
  • yahu senin kalçana kurban olurum ben ne güzel kalçaların var işte çok beğendim cidden :))

    1|0
    0|0
  • Bizde fake olmandan sikayetciyiz nasi kaybetcez seni

    1|0
    1|0
  • Yerim kız senin kalcalarını ♥♥♥

    1|0
    0|0
  • Eğer sen resimdekiysen aman yarabbi. Allah sahibine bağışlasın bu kişi kimse. Çok beğendim çoook :D
    Bu arada bisiklet ve yürüyüş çok yardımcı olacaktır.

    0|0
    0|0
  • Squat egzersizi yapmalısın maksat şekle girsin.

    https://squatgirl.com/language/tr/

    0|0
    0|0
  • bırgun ya ben ya da bır hemcınsın senı terlıkle dovecek:)

    0|0
    0|0
  • daha ne istiyorsun büyük kalça muhteşemdir yeterki göğüslerinde büyük olsun belinde ince olsun.

    0|0
    0|0
  • açıkçası bununla gurur bile duyabilirsin, bazılarında yok denecek kadar küçük. kadın dediğin tombul popişli olmalı :)

    0|0
    0|0
  • Arkadaşımada söyledim biraz hamur işine ara verip bol bol yürüyüş yapsanız ve salataya yüklenseniz popiş ve göbişiniz bağımzsızlığını ilan etmez :D

    0|0
    0|0
  • 1. Bukadar abazanı topladın baya başarılsın 2. Senin ızdırabını s. keyim 3. Oros... n 4. Senin gibiler yuzunden cogu erkek erkenden kendini nefsini tutamamaya baslior

    1|1
    1|0
  • Gayet iyisin...

    0|0
    0|0
  • aman ablacım bu soru açık sorulmaz gizlen gizlen

    0|0
    0|0
  • Resimden bir baktim da yani aslinda cok duzgun heryerin bence dert edecegin buyuklukte bir popon yok :) Cok da gayette cok da of ahaha iyisin guzelsin :)

    0|0
    0|0
  • Bu sitede duymuştum bunu popoyu ufaltmak için duvara vurup duruyorlarmis ;-D

    0|0
    0|0
  • Hayri abi sen misin? . D

    0|0
    0|0
  • her önüne geleni homini gırtlak yersen ahanda öyle şişer :D
    kadınlarda zaten leğen kemikleri büyümeye elverişlidir, doğum yaparken zorlanmamaları için :) sende işin bokunu çıkarmışsın :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    46

Kızlar Ne Diyor 13

  • Pilates yaparsan daha sıkı ve taş bir totoya sahip olursun ^^

    0|1
    0|0
  • Popon iyi kanka belini incelt yeter bence

    0|1
    0|0
  • Senin popo büyükse benim ki... :/

    0|0
    0|0
  • yapını inkar edemezsin

    0|0
    0|0
  • Spora git bölgesel diyet uygula bisiklet sur

    0|0
    0|0
  • kalçanı aldır bacım

    0|0
    0|0
  • Bisiklet ve plates yap

    0|0
    0|0
  • Büyük mu... sen büyük popo görmemişsin ^_~

    0|0
    0|1
  • biraz diyet yap ama popo iyi bence belini incelt muhteşem olursun gamzeli kız

    0|0
    0|0
  • Poponu duvardan duvara vur kanka bizim orda biri oyle yapmis ise yariyormus galiba.

    0|0
    0|1
  • Vurdur patlasın..))

    0|1
    0|2
  • Vura Vura

    2|1
    0|1
  • Az ye canım :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...