
Bende annelerimiz gibi kendimi o aralarda bir yerde görmüyor değilim. Ben neden ev işi yapıyorum? Nereden geldim buralara? 😅

Evlilik kriterlerim arasında ev işi yapan erkek var😅 bizim evde yardımcı yapar genelde😅 yemek sadece bize ait. O yüzden bir şey diyemiyorum.
Size de bi gümüş verelim o zaman 😅
Yapılan yemekler temizlik kısmını ezer geçer yalnız😅
Bi uğrarım o mutfağa 😅
Uğra uğra🥳🧿
Bende olurdum bro , bugun resmen davar gibi , aygır gibi temizlik yaptım 🥺
İlk defa yaptığım yemeklerin tadını alınca bende bi tık davar gibi yedim. 😅
Ohh yarasın , afiyet olsun bro
Sağolasın 😊 güzel olmuş ama ne yapayım. 😅
Yumurta kırdım de haykırayım burada 😂
Zencefilli ve zerdeçallı mercimek çorbası ile ince tel şehriyeli pilav yaptım. Biraz da patates kavurdum ooğh 😅
Eline sağlık bro. Baya yapıyorum ve yiyorum diyorsun :)
Tabi :) daha ikinci günüm ama 😅
2. Gün pilav. Helal olsun bro
Cevap
6Cevap
Benm annem cünkü titiz temizlik hastası resmen
Benim değil
Rahmetli annem gold madalya alırdı kesin... Ben simdilik bronze da takılıyorum 😅 kendi işimi görebiliyor muyum evet..
Allah rahmet eylesin. 🥲
Sağol 😢
Benim anam olurdu ama yaşlandı artık eskisi gibi değil :D
O zaman bi bronz madalya alır. 😅
alsın ya :D
Ne yani sadece anneler mi ev işi yapmak zorunda…? Sen de yap bişi olmazzz
Yapıyorum zaten sksjsld
Bu aslında kötü bişiy neden herşeyi kadın yapıyor ki
maalesef çoğu kadın olabilirdi
Benim maa ailem olurdu herkes çok çalışıyor çok iş yapıyorlar sadece ev yemek temizlik degil 🙂
Ne güzel :)
En üstün meslek =annelik
Zaten bu soru annelerimize ithafen soruldu. :)
Bütün anneler çok kalp 🥰❤️
😊♥️♥️
Benim annem kesin şampiyon olurdu.
Benim annem olurdu😊😇
Altın madalyayı alalım biz lütfen, teşekkürler.
benim annem kesin dlkmfgd :D
Teyzem
Benim. 😇😇😇🤍🤍🤍
Ben 😄
benim annem
Benim annem hahahsh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar