Bi̇ceps, yani̇ ön kol çalışırken oluşan ağrının sebebi ne olabilir?

8 aydır spor yapıyorum powerlifting BodyBuilding arası bazen deadlift squat Bench press yoğunluklu son 1 aydır bicepsimde morluklar oluştu omzum ve gogus kısmında da fakat biceps tendonunda oluşan morluklar giderek arttı ve bugün ağrımaya başladı bunun sebebi ne olabilir aranızda yaşayan var mı?
Bi̇ceps, yani̇ ön kol çalışırken oluşan ağrının sebebi ne olabilir?
Cevapla