Egzersiz yaparken yaptığım en çok şeylerden biri egzersiz esnasında aynaya bakmak. Sanırım beni daha çok motive ediyor ve hareketi doğru mu yapıyorum yapmıyor muyum diye kontrol ediyorum :)
Müziğin ritmine aldanmamak için nefes alış verişime odaklanıyorum. Sporum bitmeden de aynaya bakmam, yoksa bizde taş gibiyiz kendi kendimize düşüp sporu aksatmayalım. 😌
Tam olarak senin yaptığın şeyi yapıyorum hahah. Ama artık hafızamda kayıtlı olduğu için hareketler sorun olmuyor :D Sadece estetik görünüyor muyum diye bakıyorum artık güzel görüntü oluyor motive oluyorum :D
Aynaya bakmak coğunlukla herkeste vardır, o pumpı görüp daha fazla motive olmak, genelde giydiğim tişörtler açılmış mı, eşofmanim düzgün mü diye de bakıyorum malum aynadan kesen kadinlar olabiliyor bazen :D ama coğunlukla bu moddayım
Hareketi bitirdikten hemen sonra o pump hissini ayna karşısında izlemek oluyor. Tişörtümü çıkartıyorum ve detayları izliyorum :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Mola verip dinlenmek herhalde kdfjggfd ne bilim hic dusunmedim zaten kac senedir gitmiyom, iki ay once yazildim, gecen ay ramazanlik diye gitmemistim bu ay da halen gitmedim bosuna oduyor gibiyim useniyom yaa ama gidecem yaza kadar az bi sekil vermem lazim...