En eğlenceli / heyecanlı hangi karşılaşma idi?
Biz bugün gözgöz - beşiktaş maçını stadda izledik. Küme düştük, yenildik. Ortam güzeldi. Heyecanlıydı.
Biz bugün gözgöz - beşiktaş maçını stadda izledik. Küme düştük, yenildik. Ortam güzeldi. Heyecanlıydı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hic izlemedm desem kalabalk yerleri pek sevmiyorm
evet ben voleybol maçlarına gitmeye çalışıyorum en son İzmir'de arkasspor fenerbahçe hdi sigorta maçına gitmiştim 3-1 yenilmiştik ama olsun heyecanlıydı
Ben hertürlü müsabakayı yerinde izledim. Hepsi keyifli. Geçmiş olsun göz göz camiasına
Teşekkür ederiz. Seneye gene çıkarız İnşallah
Çıkamazsın😂
Kısmet
Çğnkü bu seneye çıkmazsak seneye biz çıkacaz😂
Siz kim
Eyüpspor 💜💛
Fenerbahçe Galatasaray maçı her zamanki gibi yenmiştik😏🙂
yani çok takip etmişliğim vardır.
Hayır izlemedim
İzlemelisin.
Teşekkür ederim tavsiyen için mutlaka izlicem
Yedek kulübesinden izlemek ağır bi tecrübeydi
Hangi takım? Hangi maç?
Galatasaray U bilmem kaç fenerbahçeye karşıydı küçücük çocuktuk o zamanlar bile adam kayırma vardı
stadda izlerim