Trabzonspor hakkettiği şampiyonluğu kazandı... Sezon başından beri en iyi topu en çok mücadeleyi Trabzonspor verdi ve son 8-10 haftada düşüş yaşasa bile kredisini iyi kullandı ve şampiyon oldu! @ángelsinalasyocéano denen hanımefendi de çok güzel yorum yapmış, rakipler ya küfür ediyor ya tff ya da hakem diyor halbuki tebrik etmek gerekir. Bu arada Angelina hanımında tipi yerinde, maşallah manken gibi kız 😅
Zaten trabzonspor'un haklarını sitede en çok koruyanların başında gelirim ve beni bunun için çoğu kişi sevmez. Beşiktaş'ı da geçen sene övdüğüm için lobisi kuvvetli olan iki takımın taraftarıyla baya ağız dalaşları yaşadım... Diğer konuyla ilgili ise yapacak başka yorumum yok sadece gördüğümü söyledim 😃
@ángelsinalasyocéano Sizin gibi bir hanımefendinin spor spikerliği yapması Ilginç geldi bana, ama çok güzel bir durum... Hem manken gibi olup hemde spor ve özellikle futbolla ilgilenen hanımları görmek ne güzel, keşke sayınız katlanarak artsa! 😅
@firtinali61 Ben kimseye yağcılık falan yapmam zaten spor ve özellikle futbol sorularınında pek dışına çıkmam... Angela hanıma gelince yağ falan çekmiyorum açıkça hoş bir bayan olduğunu söylüyorum. Birde olaya şöyle bakabilirsin, bir kızı bin kişi ister bir kişi alır, benide o bin kişi arasında her hangi biri olarak görebilirsin. 😅
Dün Trabzonspor'un instangramdaki canlı yayına katılmıştım, o anki atmosferi izleyebilmek süperdi. Bir de bazı takımları tutanlar küfür etmeseydi şampiyon oldu diye o takım. Fazlasıyla hak etti
Trabzonspor şampiyon oldu ama Fenerbahçe kutladı. :) Yüz yılın en sapkın takımı olarak da tarihe geçti. Trabzon spor şampiyon oldu ama Fenerbahçe gündemden düşmüyor. Yahu 10 yıldır kupa alamamışsın rezil rezil kupa töreni yaptılar. :D
Klasik fenerbahçe işte naparsın. 😂 bulmuşlar bir günah keçisi fetö. Memlekette ne kötülük varsa ona yüklediler herkesi aklamaya çalıştılar. Şikeyi de kapatmaya çalıştılar. Çaldıkları kupayı kaldırdılar😂. Neyse amaaan ben bizim zaferimize bakarım.😀 şampiyon Trabzon
Fenere karşı aynı düşünce içerisindeyiz. Ama gs 2011 şampiyonu fener diyor bu biraz can sıkıcı. Neyse fenerle uğraşacaz böyle gelmiş böyle gidecek değişmezler ki😂
Ben her zaman Trabzon dedim ama Mesele nerde başladı söyleyeyim iki tane vatan haini yüzünden koskoca GS camiasını vatan haini ilan etti bazı Trabzon, fener, bjk sayfaları onlara karşı mecbur karşı oldular Bizde sebo diye bir bela var Adam gitmiyor