

Bu iki yeni transferi nasıl buldunuz? Sizce yeni takımlarında başarılı olabilirler mi?


City aradığı bitiriciliği buldu gibi. Pep bu sefer Şampiyonlar Ligi'ni almalı. Takım gerçekten birtakım olmuştu ancak ileride topu tutacak kimse yoktu. Bunu başarabilir Haaland.
Adeyemi güzel hamle, başarılı bir şekilde top oynuyor ve kendini geliştiriyor. İyi yerlere doğru gidecek gibi, Haaland performansı veremez belki ama başarısız olmaz
Ajax, dortmund, porto, benfica gibi takımlar üretip de satabiliyor veya oyuncunun yıldızını parlatıp satabiliyorlar. Gayet güzel maddi kaynak elde edebiliyorlar. Haaland'ı da gayet ucuza kapattılar serbest kalma bedelini ödeyerek. Transfere gelecek olursak da pepin sistemine uyumayacak gibime geliyor. Tek hedef santrforla oynamalarını zor gibi görüyorum. En son uzun forvet aldıklarında çift forvet (Agüero-Dzeko) oynadılar, pepten sonra direkt santrfor oynamayıp kanat forvetleri santrfora evirip jesusu oynattıklarını herkes bilir. Pep ondan nasıl faydalanacak, pepten haaland neler öğrenecek, gelecek sene takım nasıl olacak gibi soruların cevabını zamanla öğreneceğiz...
52 maç 53 gol👑
Bunu da güzel buldum. Afrerin😅
🤦😂
Ne be hıh😅
İşime gelmeyene geçiştirme şeklim 🤣
Ben de geçiştireyim o zaman seni😏
Yorumunu tarif etmiştim 😏
Hı hı😏
Cevap
3Cevap
Gabriel Jesus'dan daha hızlı daha bitirici ama teknik konusunda kendisini geliştirmesi lazım. O yüzden City'de kesin yapar diyemem.
İyi transfer Dortmund onu da 1 2 sene sonra güzel paraya satar bence
City için harika oldu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?