Spor yaparken istediğim hedef ve sporun sonucu bana güç veriyor. Bu inanç kendimle mutlu olabilmemi ve güçlü hissetmemi sağlıyor yakın zamanda "psikolojik" bazı nedenlerden dolayı spora ara verdim ve bu süreçte ekstra boşluğa düştüm. Ara verdiğim süreçte mental gücüm de azalmıştı. Tekrar o güce ve saf mutluluğa erişebilmek için bana güç veren bir şeyi hatırladım ve spora yeniden başladım. Sizi güçlü hissettiren ve bilincinizi sağlam hale getiren bir unsuru buraya yazmak isterseniz bekliyorum. Ve dürüst olmalıyım ki bu his muhteşem olsa da sürekli böyle hissetmiyorum. Bu yüzden sevdiğimiz şeylere ara versek de eğer bize "zararı" yoksa yeniden başlamalı ve devam etmeliyiz. Ben devam etme kararı aldım. Sınırlarımı zorluyorum, konfor alanımdan çıkacağım. Arada buraya yıkık soru ve görüşler de atıp gerçekçilikten kaçmayacağım çünkü güçlü insanların da zor dönemleri olur. Zaten gücü o zor dönemlerden sonra olan "farkındalıkla" elde ediyorum. Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim. Başaramayacağın hiç-bir şey yok sen atomun ta kendisisin. 🦸🏻♀️,🦸🏻♂️,💥,🧠,✍🏻
Gücüm arttıkça kimsenin bir "ihtiyaç" olmadığının bilincine varıyorum. Bana güç veren bir şey de "spor". Sana güç veren şey nedir?
yanlış anlamazsan bir sey söyleyeceğim sana yazilarin iyi hoşta şey gibi anlatıyorsun örnek vereyim ali bahçeden top aldı diyelim sen bu cümleyi 20 cümlede farklı anlamlarla gene anlatıyorsun yani 1 cümlelik şeyi neden 30 cümle kullanarak anlatıyorsun anlamadim
iqsuz insanlarin anlayacağını sanmıyorum da bu tür yazılar bana boş geliyor çünkü hicbir anlamı Falan yok Ali top atti ali top atti cumlenin başında evet diyip sonunda hayir diyorsun skskwksks umarim bunun yanlış olduğunu anlarsin bir gün Cok yazarak iyi yaptığını sanıyorsun ama öyle değil
Çok yazmak beni rahatlatıyor. Bana göre yanlış bir yanı yok. Sana zararı var mı? Olduğunu sanmıyorum. Bana da iyi geldiğine göre ortada bir problem göremiyorum. Ha diyorsan ki zararlı şeyler yazıyorsun, yazma. Öyle olduğunu düşündürecek bir sebep var mı? Görüşün varsa söyle.
Cevap vermem uzatmak sayılmaz Sen yazarsan bende yazarım bir daha yazdığımı görmek istemiyorsan eğer buraya cevap yazma. Cevap yazarsan, cevap alırsın.
Seninle iq yarıştırmıyorum. Söylemlerinle aslında içten nasıl biri olduğunu belli ediyorsun. Daha çok haklı hissetmeme sebebiyet veriyorsun. Bak @lor3n bana mantıklı gerekçeler sunmadın seni ciddiye alma durumumda konuyu "iq" ya bağladın. Ve seviyeni belli etmiş oldun. Bu şekilde haklı olamazsın. şu an benim sorumun altındasın burada bana "uzatmayalım" demek yerine
Huzur. Huzuru da spor yaparken buluyorum. Müzik dinlerken buluyorum. Müzik dinlerken veya doğayı dinlerken koşu yapmak huzurlu ve mutlu hissettiriyor. Bu da doğal olarak güçlü kılıyor. 😌
Huzur bambaşka bir his. Sporun bana huzur verdiğini bem söyleyemem ama kesinlikle güç verdiğini söyleyebilirim. Ben kendi adıma huzuru beni daha çok dinlendiren, dinginlik veren şeylerden alıyorum. Mesela bana huzur veren bir dizi izlemiştim ve gerçekten insanı sıcacık eden bir his. Türlü türlü şeyler de eklenir listeme.
Huzur bulduğumuz şeyler de, huzur anlayışımız da farklı elbet. Bizi özel ve farklı yapan da bu ya. Farklılıklar güzeldir. Sizin için huzur veren şeyi biliyor olmanız da kıymetli.
Kendini tanıyamamış hatta kendinden kaçan ve kendini reddeden birisi gerçek duyguların kilidini açamaz Yani "gerçek huzuru" da bilemez. Bu yola adım atmış birisi ise gerçekten o farkındalık ile güzel şeyleri tadacaktır.
Spor aşırı kitap okuma konusunda ileri gitmemeyi düşündüm iyi olmayabilir sonuçları doğada oturup sessizce izliyorum hobilerimi yapıyorum yardıma ihtiyacı olan insan varsa öneride yardımda bulunuyorum huzurlu hissettiriyor
Zor bir dönem. Herkes ölümü tadacak lakin erken yaşta birilerini kaybetmek oldukça yıpratıcı. Senin o dönemden çıkman lazım. Hepimizin bir gün öleceğini biliyoruz. Derdini ve hissini en iyi sen bilir, yaşarsın. Yine de değiştiremeyeceğin şeyler için tüm hayatının elinden kayıp gitmesine izin vermemelisin. Cennette güzel bir yeri vardır babanın umuyorum ki güzel düşün, güzel yaşa.
Evet Zor Bir Dönemden Geçiyorum Doğru Her Ölümü Tadacak Ama Ben Babamın Elini Bile Öpemedim Sarılamadım Evet Oldukça Yıpratıyor Beni Benim O Dönemden Çıkmam İçin Birini Beni Çekmesi Çıkarması Lazım Evet Biliyorum Evet Derdimi Ve Hissimi Ben Bilirim Yaşarım Hayatımın Elimden Kayıp Gitmemesi İçin Birşeyler Yapmam Lazım Ama İşte Olmuyo Düşünüyorum Sonra Babam Öldükten Sonra Bende Ölmeyi İstedim Yanında Olmayı İstedim
Baban eminim ki bu hayatı layığıyla yaşamanı isterdi. Birde benim yerime yaşa evladım derdi. Sen de bunu düşün ve ikiniz için de yaşa. Başarılara imza at. Kimsenin seni çukurdan çıkarması gibi bir ihtimali de bekleme. Oradan seni çıkaracak tek kişi var. O da sensin.
Babam Yaşamamı İsterdi Ama Ben Yaşamayı Beceremiyorum Derdi Evet Doğru Ben Düşünüyorum Yani Başarılara Çok İmza Attım Çok Beni Ben Bile Çukurdan Çıkaramıyorum Beni Çukurdan Çıkaracak Tek Şey Sevdiğimin Olması Annemin Başımda Olması
Yaşadığın acıyı yorumlamak bana kalmaz biliyorum haddime değil ama şunu unutma bu hayatta seninle ölene dek olacak tek kişi "sensin" bu yüzden tavsiyem lütfen hayatın anlamlı yanlarına odaklanıp kendine de ayrıca odaklanman ve kendini iyileştirmen. Sana ışık tutan insanlar olacak ama o ışığı alıp almamak sana kalmış. Bu iş yine sende bitiyor.
Olsun Kardeşim Sorun Yok Ben Miyim? Bilmiyorum Unutmam Yani Ben Kendime Odaklıyım Ama Bi Yandanda Ölümü Düşünüyorum Hayatın Anlamlı Yanlarına Çok Odaklandım Hayat Beni Çıkmaza Soktu Bana Işık Tutan İnsanlar Olacaktır Işığı Alırım
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Gücüm arttıkça kimsenin bir "ihtiyaç" olmadığının bilincine varıyorum. Bana güç veren bir şey de "spor". Sana güç veren şey nedir?