
@mucotinho3 ya hocam naptın sen yaa 😂😂😂

Onca futbol adamı var yetkili bilgili ama şov amaçlı iş yapıyor lar
Paraya kıyıp yılda 6 milyon TL verseler yayıncı kuruluş a bari futbol programı yapar beyaz TV
Futbol programı değil bence şov programı
Ne kadar gülsemde izlerken.
Saçma buluyorum.
Benim sevdiğim futbol programı a spor da bir program var
Kemal Belgin, levent tüzemen, Erol kaynar var programda. Programda bir seviye var kabalık yok kibar bir dil. tarafsız futbol ve düzeyli ince absürt olmayan espriler var
inanamıyorum. bu ne vicdansızlıktır? hiç mi düşünmemiş, hiç mi bizide düşünmemiş? "gelin beraber olsun" demek yerine... bizimde, bizimde hayalimizdi ahmet hocamizla karşılıklı sinek yemek. hiç mi? hiç mi...
Bazı insanlar artık nasıl ilgi çekeceğini şaşırmış resmen. O sineğin ne suçu, günahı vardı da o ma lın midesine gitti. Umarım böyle ma llar daha çok çoğalmaz.
Cevap
22Cevap
Işi gücü şov bu adamın ne olacak. Nasıl ahmet çakar'dan hakem ve yorumcu olmuş anlamış değilim, ama herşeye rağmen şov bakımından işini iyi yapıyor 😂
Allahım ben bu haberi görmedim görmedim görmemeliyim :D Protein ihtiyacını karşılamıştır adam ya :D ahsh
Ay İnanmıyorum işte millet aç aç diyorum inanmıyorlar
Bence yemedi ağzinda tutuyor ama yinede iğrenç yememis olsada olmasada iğrenç beyaz tv kendine gelsin
Ben ne yersem doğrudur neyi sevmeyip yemezsem yine doğrudur buna ben karar veririm Rasim efendi değil 😂😂
Helal olsun hocama yürü be hocam 🤣🤣
Kafayı yemiş bunlar ya.
Show yapıcaz diye yapmadıkları iğrençlik yok...🤮
İyi yapmış afiyet olsun. İçinde canlanmasa sinek doğuruyormuş 😂
cidden buna ihtiyaç var mıydı? neden böyle ün arttırıyosun bu şovmenlik değil hocam spor konuşalım
Izlenmesi varsa sıkıntı yoktur onlar için ama kötü be bunu da yapmazsin be
Demekki artık gündemde kalması için gariplikler yapması zamanı gelmiş 🙂
Adam alzaimer yolunda ya da akrabalarında çinli var
Bu işin iyice b. ku çıktı. Ne kadarda saçma sapan şeyler oluyor
Tövbeler olsun. İyice uçtular 😂
Bu programdan daha gereksiz daha kalitesiz program dünyada yok
Yine bildiğimiz gibi Ahmet
Oradakilerin tepkisine koptum yaa😂🤣
İzlerken şok oldum manyak adam ya
Bunlar da cozuttu iyice dkdmf
Elinde para olan insanlar işte 😂
Ülkenin halı bizim kedide yiyor ya
İğrenç ya midem bulandı
Akıl sağlığımız topyekün elden gidiyeahh:)
Kurbağa mı bu ya 🐸lan sinek yiyor ıyyyy 😂😂
Pislikk yaa bu millet iyicene kudurdu azıttı
Kafayı yemiş hepsi ne diyim
Denizden babası bile çıksa yer mevzusuna döndü
Protein ya Protein. Afied 👌🏻😅
Bize de afiyet olsun demek düşer
Futbol hakkında konuşacaklar diye çok korkuyorum
Gördüm ve inanamadim.. neden yahu
şow olsun diye yapamayacağı şey yok..
Para için işte napaın yazık sjsj
Afiyet olsun😅
Iğrenç yaa
Kurbağami bu 🤢
İğrenç 🤢🤮
Ne çeşit manyak ya bu 😂😂
Ne mi düşünüyorum? Ne kadar iğrenç olduğunu.
Ay ne iğrenç ya
Afiyet olsun
midem kalkti la
şaka mı ya sndkkfmfm
Bu kadarı da b*konu çıkarmak olmuş
Yok artık iğ
Reyting için herşeyi yaparlar
Yok artık 😱
Adam kafayı yemiş
iğrnç
İğrenç ötesi
tam anlamıyla iğrenç
Vitamin afiyet olsun
İğrenç ya
Afiyet olsun güzel mi acaba bizde yiyelim
Yok artık
Ay ne iğrenç 😇😇
İğrenç
Midem kalktı 🤮
Nereye kusuyoruz?
şaşırtmıyor fjkdnkvj
tadı nasılmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?