Selamlar.. Spor yaparken sevgilinizin yanınızda olması sizi gaza mı getirir yoksa dikkatinizi mi dağıtır? 😉🤘 Keyifli günler..
https://m.youtube.com/watch?v=um8kPeDooD0
#heartoffire
https://m.youtube.com/watch?v=um8kPeDooD0
#heartoffire


Karşı cins arkadaş ile spor yapmak keyifli olur ancak manit ile keyifli olmaz sanırım. Çünkü muhtemelen ufak çaplı kıskançlıklar olur arada. Daha sonra kavgaya dönüşür işin tadı tuzu kaçar.
Benim ve onun için avantaja dönüşür. Hem hatalı hareketler yapmasının önüne geçerim, hem birlikte keyifli vakit geçirmiş oluruz hem de ekstra motive olurum.
Harika deneyim olur
Avantaj. Hem birbirimizi motive ederiz hem birbirimize iyi geliriz'
Eigler için teşekkürler ❣️
Rica ederim :) 🖤
Cevap
21Cevap
Selam gadası 🙃
Bana göre önemli olan spor yapmaktır.
Avantaj daha güzel olurdu ve eğlenceli
Guzel olur ona şaka maka k
Makara doldururuz güler eğlenirdik olsaydı : l
Sporda 2 3 kız gelir torba yumruklarken tekvandoya dönüşür birşeyler yaparim
çok güzel olurdu hep hayalim kız arkadaşımla spor yapmak ama hep spordan nefret eden kızlar denk geliyor sjsj
bayağı imreniyorum şu salonda sevgilisiyle antreman yapan adamlara
Bence dikkatimi dağıtır. Eskiden de yaparken kıza erkekler bakaca diye ya da hatunun poposunu kesmekten spor yapamazdım😂
Gaza da gelirim dikkatim de dağılır :D ama beraber geçirdiğimiz hiç bir zamanı ben negatif olarak görmezdim :)
Benim için güzel bir şey ama birlikte olunca da spor yapamayız gülmekten gibi bilemedim.
Sevgili kelimesinin yerine eş kelimesini koyuyorum ve hayalim diyorum.
İlerde eşimle inşallah. Hatta evimin bir odasını spor odası yapmayı düşünüyorum. Eşim sürekli spor yapan biri olsa benim de personal trainerım olsa harika olurdu.😅😅
Super
avantaj tabi ki yakın arkadaşımla yapmak dezavantaj çünkü dedikodudan spor kalmıyo artık
Benim açımdan arkadaş daha sağlıklı. Sevgili konsantre bozar.
Bence avantaj. Birbirimizi gaza getirir motive ederiz 🤗 ama daha bulamadım o sevgiliyi
Eglenceli olur hemde daha iyi sonuç ve severek yapılır
kendim daha rahat ederim. fingirdeyecek başka yer mi kalmadı
Dezavantaj sevgilim ile aynı spor salonuna gidiyoruz ama saatlerimiz farklı yapamayız diye
Sevgili ile yapamam ben direncim düşer
Dezavantaj. Dikkatimi dağıtır.
Yeni fanteziler üreyebilir 😂
Eğlenceli olur ama sevgili ile değil
Olsaydı avantaj olurdu.
Ne dikkatim dağılır , ne gaza gelırım :)
Avantajdır. Birbirini motive edersin
Fingirdesmekten spor yapamayiz biz
Birbirimizi gazlarız güzel olur jsjjs
dezavantaj, aklım karışır :)
Sevgilimiz yok hacı yoksunuz bu konulardan
Avantaj
Avantaj
dez avantaj rahat duramam ki
Gaza getirir elbette
Avantaj
Bence çok tatlı :)
Tecrübe etmek lazım
Avantaj bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?