
Peki siz antrenör olsanız, hangi dallarda şampiyon çıkarırdınız?

Futbol isterdim. Özellikle hep erkek antrenörler olduğu için bir fark yaratmak isterdim. :) Beşiktaş şampiyon olduğunda Şenol Hoca'nın gözlerinden akan yaşları gördüğümde çok duygulanmıştım. :) Böyle bir gururu yaşamak çok güzel olabilirdi.
Formüla yarışları tercihimdir🍁
Vınn vınnn 😀
Hızıma ve enerjime uygun olsun dedimdi😅
Yakışırr 🏎️
Evett🥳🥳🎊🎊 yok ivittt😅
Djdnskdks
Yüzmede bir şampiyon çıkartmak isterdim. 😅
Ooo şampiyon yaşıyon mu sen dksjsld
Kanka çok yoğunum ya pek aktif olamıyorum 😂
Bende çok yoğunum kanka djdjdldld tatilden kafamı kaldıramıyorum 🤪
Cevap
6Cevap
Futbol, basketboll
Basketbol... inşaallah ileri ki zamanlarda olabilir diye düşünüyorum. 😃
Antrenör olmak, çok sabır isteyen bir şey, ben başarılı olamam sanıyorum.
Okçuluk, Eskrim, Triathlon :D
Eskrim şey gibi ya. Pandemi sonrası dövüş sporları djsbdkdk
😂😂 güzeldi bu asfdafs
Ama diyor "kafamız nasıl güzel" dksjsldk
ama kafamız nasıl güzell :D
Yüzme
Kayak
Körling
Alanya spor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?