Lol oynayanlar. en çok hangi şampiyoju seviyosunuz ve neden
en sevmediğiniz en zorlandıüınız şampiyon ne bide. neden
en sevmediğiniz en zorlandıüınız şampiyon ne bide. neden
En çok Annie'yi seviyorum ^-^ çünkü Ayı Tibbers'ı var. Mm, pasifiyle karşı takımı komple stunlayabilir, skill kombosuyla yüksek damage atabilirsiniz. Zahmet olmazsa takım arkadaşlarınız da iki dokundu mu karşı takım kısa sürede ggwp oluyor zaten.
https://i.hizliresim.com/4br84L.gif
https://goo.gl/tW1gDf
LeBlanc'den nefret ediyorum. Çok hızlı bir şekilde saldırıp kısa sürede geri çekilebiliyor. Aşırı damage atıyor bu kadar seri hareket edebilen bir şampiyon için. Ayrıca öldürmek de zor. İkiye bölünecektir ya da 1 saniyede 10 metre ileriye uçacaktır. Riot nerf pls!
https://i.hizliresim.com/92oEJ5.gif
En sevdiğim: Teemo - Zehirli atış kasıp ve runaan'ın kasırgası kullanırsan çok ilginç sonuçları oluyor. Ayrıca ultisi olan mantarlara basanlar bayağı küfür ediyor. Güzel kulak çınlaması için tavsiye ederim.
Nefret ettiğim: Zyra - Tecrübesizlikten de olabilir ama bu Zyra'dan kaçamıyorum. Sarmaşıklar filan.
Cevap
13Cevap
sejuanide dünya sıralamam var 300. filanım reksaidede iyi bir ortalamam var lee sin oynamayı seviyorum ama reksaiye elim daha yatkın kazanmak istiyorsam sejuani alıyorum reksai ile lee sin oyun sonu düşüyor. bana göre oynaması en zor hero azir oynayayım dedim batırdım
elmas 2 ye kadar yükseldim ama sadece orman oynayarak diğer lanelerim berbat ötesi hele hele ad carry
En sevdiğim şampiyonlar: Braum, çünkü tam beni anlatan şampiyon.
En zorlandığım şampiyon: Bard, mantığını çözemediğim tek şampiyon. Koridoru bırakıp gezmek gerekiyor, bu da bazen sıkıcı bir durum yaratabiliyor.
anladığım kadarıyla bu bardı oynuyorsan agresif oynucaksın yoksa hiçbir iş yapmıyor q sunun bekleme süresi çok düşük kaçarken kanser ediyor karşı takımı
Sejuani karizmasına bitiyorum ama metalarda genelde yeri yok. Varus güçlü güçsüz farketmez verdiği cesaretle oyun taşıyabilirim.
Şekil olarak
Ap ez oynarım deli gibi. Rengarda dünya sıralamam var. Yasuo ve zed ile önüme geleni ezebileceğime inanıyorum. Yaşasın playzlar 😍
5 10 defa oynadım sadece jax le, hahaha geri geldimmmm
Eskiden oynuyordum. Katarina main karakterimdi çünkü yüksek hasar vermeyi ve teklemeyi seviyordum.
lol ergen oyunu değilmi? Sürekli aynı yerden başlıyorsunuz :)
bı master yi yi oynarım
Kata of gerçek olsa keşke :D
:D kızların oynadığını bilmiyordum
Rogue
Jinx :D
hiç oynamadım
Garen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar