Daha iki gün önce caddede trafik akarken aynen dediğin gibi bir bisiklet kullanıcısı vardı. Bu şahıslara diyecek sözüm yok. Aslında sirkte bulunan bir ruhun gerçek hayat ile zıtlaşmasına ne diyebilirim? Benim haddime değil.. Hayatın ta kendisi gerçeklere saygılı ve mantıklı yaklaşımı reddeden herkese ne denmesi gerekiyorsa söylüyor zaten.. Ben izleyip ibret ve ders almayı tercih ediyorum.. #TubaSueda 🍀🍀
bisiklet ile uzun km'ler yaptım. yerine göre ellerini gidondan ayırmazsın. yokuş yukarı çıkarken zaten istense de bırakılmaz, yokuş aşağı inerken en ufak denge kaybında düşürebilir. düz yolda ilerlerken hem beli hem de elleri dinlendirmek amacıyla eller bırakılabilir.
Bırakıyorum. İlk çocukken, sirk gelmişti. Oradan bir abi bizim uzun sokaktan geçmişti. Onu görünce ben de el bırakmayla yetindim sadece. Adam bisikletin arka selesine kafasını koyup yoldan aşağı inmişti. Deli
Bisiklet kullandığımda yapıyordum bunu keyifli oluyor. Şimdi benzerini tabii ki güvenli yollarda motosiklet ile yapıyorum. Varsa motorda hız sabitleyici of uzun yolda tadından yenmiyor
elbette tehlikeli çünkü yolda aniden karşımıza ne çıkacağı belli olmaz birden direksiyonu tutup yön değiştirmek zor olur ve bu denge kaybına da neden olur
Düz ve temiz yolda bunu yapıyorsanız herhangi bir sorun teşkil etmez tabi bisiklete ne kadar süredir biniyorsunuz ve ne kadar yol yaptığınıza bağlı olur. Kısacası ne kadar tecrubelisiniz.
Evet tehlikeli sen düzgün düşen bile karşıdan bir tane s. lak gelir sana çarpar kötü düşersin yani, hem boş işler zaten elin orada olmayınca ne oluyor sanki.
Tehlikeli. Uzun mesafe bisiklet sürünce kollarım ağrıdığında, geçici olarak 10-15 saniyeliğine dinlendirme amaçlı iki elimi bırakırım. Hiç öyle artistik yapmam.
Mtb sürüyorum teker stopie manuel vb ile dengem iyice gelişti 5 6 yaşlarından beri bırakıyorum 55 60km hızda bile el kullanmiyorum ya da viraj döneceksem bile gerek duymuyorum yavaş yavaş elsiz teker yapmaya çalışıyorum