Ellerim barfiks demirinde kayıyor, neyi yanlış yapıyorum?

Barfiks demiri nde ellerim çok kayıyor ve uzun süre asılı kalmaya çalışıyorum hemen düşüyorum yeni başladığım için olabilirmi? Bide demir biraz yamuk bir tarafı bir tarafından yüksek bir zararı olmaz demi?
Ellerim barfiks demirinde kayıyor, neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla