Spor İlk gittiğiniz spor müsabakası neydi? MuscularBoy Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ben ilk olarak 4-5 yaşlarındayken babamla bir yerel lig takımının maçına gitmiştim. İlk golden sonra bağrışmalardan korkup ağlamıştım. 😂 İlk gittiğiniz spor müsabakası neydi? Cevapla Babalık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Basket maçıydı. O yıl bedava kombin kazanmıştık takım olarak şampiyon olunca. 0 2 Yorumla MuscularBoy +1 yıl Hangi takım? ѵαℓεɳƭเɳσ +1 yıl Fenerbahçe ve troy maçı. İbrahim Kutluay falan vardı.
sahinmuh Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl İlk maçım premier lig de chelsea liverpool maçıydı türkiyeyi soracak olursanız fenerbahçe redbull salzburg maçıydı 3-1 kazanmıştık. 0 0 Yorumla
ichwillsieg Takip Et Master Yaş: 32 , eic 47% +1 yıl Galatasaray Dortmund şl maçına gittim vip olarak 0 1 Yorumla MuscularBoy +1 yıl Voov, iyiymiş. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Basket maçıydı. O yıl bedava kombin kazanmıştık takım olarak şampiyon olunca.
Hangi takım?
Fenerbahçe ve troy maçı.
İbrahim Kutluay falan vardı.
İlk maçım premier lig de chelsea liverpool maçıydı türkiyeyi soracak olursanız fenerbahçe redbull salzburg maçıydı 3-1 kazanmıştık.
Galatasaray Dortmund şl maçına gittim vip olarak
Voov, iyiymiş.
Hiç gitmedim