Merhaba ben düzenli olarak haftada 2 gün hali sahada futbol oynuyorum! 2 hafta oynamadım ama formum iyiydi. Maç çok çetin geçti 1 kişi eksik oynadık baya zorladım kendimi.
Esneme ve soğuma hareketlerini maçtan sonra yapmıştım ama maçtan 2 gün sonra yani bu gün koşarken bacaklarım ağrımaya başladı ve bacaklarım biraz halsiz gibi. En kötüsü de yarın akşam 9-10 maçım var en hızlı nasıl iyileşirim şimdiden teşekkürler...
Ağrı yok ki 😅 ağrı dediğim öyle önemsenecek bir acı değil! Ben ağrırken çok spor yaptim sorun bacaklarımda bir yorgunluk var! Bu gün alt vucud çalışacaktım sabah koşarken bi yorgunluk geldi sanki 3 saattir kosuyormusum gibi oldu 🙄 bacaklarımda bi yorgunluk var. Masaj yaptim kas gevşetici sürdüm sıcak soğuk şok yaptim banamisin demiyor. Sanki squat set arasında gibiyim 😅
En İyi Cevaplar