Aç karnına spor yaptım belirsiz bir ağrı var, hastaneye gitmeli miyim?

Genelde aç karnına yaptığımda miğdem bulanır halsiz olur kusarım çok fazla yaptığım bir şey değildir elimde olmadan bazen yemek yemeden gidiyorum. Bugun ise antrenman sırasında göğsümün hemen altı ve tam ortasında hafif sancılar girdi geçer diye düşündüm ama 3 saat oldu hâlâ daha devam ediyor sizce sorun nedir? Geçermi? Hahstaneye gitmelimiyim? Çok sancı yapıyor ve rahatsız edici
Aç karnına spor yaptım belirsiz bir ağrı var, hastaneye gitmeli miyim?
Cevapla