Yani sevgili ile yapılacak spordan zevk alabileceğimi ben pek düşünemiyorum gelişim durur 😂 ya sizce?


Tabii ki sevgili ile yapılır önce normal spor yapacaksın daha sonra asıl spor yapacaksın daha sonra da birlikte duşta spor yapacaksın jsjs tek bir an bırakmayacaksın tek bir ağzının içinden çıkmayacak dııdj
Beni bazen güldürüyorsun 😂
Bunlar gerçekler jsjsj
Tek yapılırsa daha verimli geçer ya da spor esnasında dikkatimi dağıtmaması gerekir. Çünkü ağırlık basarken her hareketin etki ettiğin kas grubu farklıdır ve o kas grubuna odaklanmak gerekiyor. Yaptığım hareketten bir şey anlamayacaksam sporun da anlamı kalmaz.
Sevgili ile ancak profesyonel şartlarda spor yapılabilir. Mesela ağırlık esnasında hareketi tamamlayamama durumlarında verebileceği en ufak destek bile çok önemlidir. Bazen şoklama yapmak için risk alıyoruz. Riskli durumlarda sevgilim olacak kişinin arkamda durması dikkatimi dağıtmaz, aksine daha sağlıklı çalışmamı sağlar.
Gelişenleri örnek alıyorum her zaman. Şınav çektiği sırada altına yatsam hiç fena olmazdı sjsjsj
Cevap
14Cevap
Bir şey diyim mi acayip yakışmişsiniz bayıldım 🤜🤛
Ben değilim
Ben ondan daha iyiyim gelecekte ki sevgilimde iyi olacaktır 😂
tek başına spor yapınca daha çok konsantre olursun öbür türlü sevgilini takip etmekten spor yapamazsın
Yalnızken daha rahatım çünkü her hareketi yapıp yorgunken tavanı da seyretmemi kimsenin görmesine gerek yok hahah
Sadece yüzüyorum ve yüruyorum yaptığım başka spor yok sevgilimde yok olsaydi bunlar yapılabilirdi sanırim
Ben hep sevgilimle gidiyorum da genelde farklı yerlerde oluyoruz ondan spor yaparken pek görmüyorum onu.
Ayrıca sırf böyle bir foto çekmek için sabahın 6sında salona gidemem. Baksana nasıl bomboş arka plan hahaha
Sevgiliyle ne yaparsan yap ayrıldıktan sonra pişmanlık ve acı veriyor sporu severken acı çekemem sonrasında
Amaç spor ise tek. Eğlenip hatuna şekil yapayım ise manitayla
Tek tabanca takılan tek yapsın.. Sevgilisi olan sevgilisiyle yapsın.. Keyifli günler..
Sevgilimin spora bakış açısına göre değişir bu. Birlikte güzel yapılır bana göre.
Yani ayak uydurabilicek insanla her şey yapılır sadece spor değil.
Tek yapılır bana göre. Diğer türlü biraz dikkat dağılıyor. 😊 konsantre olmak gerekir bence
Yalnız daha verimli olur. Birlikte eğlencesine yapılabilir.
Ölmüş eşşek gibi spor yapılırken çiftler birbirini o hâlde görmemeli. dd
Sevgili yanında olunca başka türlü spor yaparsınız 😁
Fotodaki eşek sıpası iyiymiş ondan bir tane bulsak yaparız spor
Ben hep tek yapıyorum. Düzenli boş zamanımız denk gelmiyor ki. 😎
Tercihim tek yapmaktır, ama sevgili ile de yapılır sadece odak noktan karışır biraz rahat olamazsın 😄
Tek yapılması daha iyi. Öbür türlü dikkat dağıtır.
Tek giderim.
Kendi başıma takılmayı severim
Tek yapılır sevgili ile konsantre olamaz insan
bari spora bulastirmayalim sevgiliyi falan
Farketmez 2 türlü de yapılır
Yapan sevgili varda hayır mı dedik😄😄
Tek yapılması daha mantıklı
sevgili ile olan pek spor olmuyor :)
Benim sevgilim bensiz spor salonuna gidemez
Off şöyle ilişkiler aşırı cringe
Tek başına yapmak daha mantıklı
Tek yapılır
Sevgili ile olur ama tek daha iyi kdhdjd
Tek daha iyi
Tek yapıyorum
Hmm boy kilo kaç
Tek yapılır
Tek.
Tek yapılır
Yalnız daha iyi
İndir kaldır dersimi🥺
Tek.
Sevgilim olursa benim aklım başka yere kayar ya
basıl istiyosan öyle yapılır
Tek yapılır.
sevgiliyle daha eğlenceli olur
Tek.
Farketmez
Tek yapılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?