Ben öğlen gidiyorum bacak omuz çalıştım bugün kalçam küçük büyütmeye çalışıyorum birazcık şekillendi biraz büyüdü ama jean giyince otursun istiyorum şu an oturuyor ama daha sıkı görünmesi lazım
Spor salonuna sabah mı, öğlen mi, akşam mı gidilir sizce?
İnsanlar verimli oldukları zamana göre, boş zamanlarına göre ayarlar. Tek doğru bir zamanı yok yani. Ben genelde 2 veya 3 gibi gidiyorum ama bazen akşam gitmek zorunda kalıyorum. Bir aralar sabah gitmeyi denedim, sabah kardiyo yapmak güzel de pek ağır kaldıramıyorum. Ondan ağırlık günleri en erken 2de giderim.