Dün hastalığından dolayı Fenerbahçe-Adana Demirspor maçında oynayamamıştı. Maçı da Selçuksports'tan izlediğini belirten bir hikaye paylaştı. Ünlü futbolcu bile yayınları kaçak yayından izliyor.
Mario Balotelli'nin Adana Demirspor maçını kaçak yayından izlemesini doğru buluyor musunuz?
Bir yıldız transferi bir anadolu kulübüne bu kadar mı yakışır 😂 en "sakat" oyuncunun adana'ya gelmesi öylesine cuk oturdu ki bence bundan sonra orada yaşadıklarını normal karşılamak gerek. Çoğu yabancı oyuncu ülkemize geldikten sonra bozulabilir ama zaten bozuk bir oyuncunun böyle şeyleri yapıyor olması beni şaşırtmadı. Aslında türk olacağı varmış da son anda İtalyan olmuş gibi dkdksöd örnek. Podolski, zamanın da Almanya'nın en iyi oyuncularından Podolski, ülkemizde Türklerden daha çok türk olmuştu. 😂😂
Doğru tabii ki. Ligin yayıncısı selçuk sportstur. Gerçekçi olalım kim bizim lige o kadar para ödesin. Geçen sene 99 bu sene 129 liraya yıllık bak aylık değil Ssportplus aldım sebebi F1 1. Ve 2. FP seyretmek ayrıca bazen yayın bulamadığım içindi bakınca İtalya ve İngiltere lig maçlarını da izliyorum istesem İspanya ligi var moto gp dövüş nfl nba maçları var en basiti wilder - fury dövüşü oradaydı. Fırat Aydınus ya da halil umut meler gibi büyük takım düşmanlarının tek kişilik showunu izlemek için aylık yılda ödediğim parayi ödemem bizim lig 10 liradan fazla etmez. Ya bir Chelsea - Liverpool maçı izledim 1 ocak günü yemin ederim Türk futboluna ayırdığım zamana acıdım
Yayıncı kuruluş fiyatları daha da yükseltirse bu kalitesiz ligde, kim olursa olsun o parayı ödemek istemez,, balotellinin derdi para değildir belki ama, genel anlamda kalitesi 5 para etmeyen maçlar için çuvalla para isteyecekler utanmasalar,, hayır premier lig maçları çok daha uygun fiyatlara daha kaliteli musabakalar sunuyor
sagolsun secuksports :) bende ozellikle yolda denk gelirsem maca oradan izlerim :) hatta yayin acilirkenki casino reklami arkadaslar arasinda cok geyigini yaptigimiz bir durumdur :)