

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu spor kategorisine alsın bir mod heeeyy dkdkdls


Kesinlikle verilmemeli! Adama zamanında trabzonspor mehmet ali yılmaz döneminde şans verdi artı iyide bir transfer bütçesi vardı ama takımı maalesef dördüncü yaptı yani başarısız oldu! Bu fenerbahçeli arkadaşlarda ki bu yılmaz vural ısrarını anlamıyorum! Adam kaç tane takımı küme düşürdü be...
4 büyükler dışındaki takımları ligde tutmak ayıp değil ama maalesef 4 büyük lerin başında oldugun zaman yenilmen ayıp maalesef maalesef.. Taraftarlarada sormak lazim;Yılmaz hoca gelirse ve kendisinin sistemi üzerine birtakım inşa ederse bu takımda bu sisteme tam adapte olana kadar başarı gelene kadar inişli çıkışlı performans gösterirse 2 yilda üst üste şampiyon olamassa veya 3 istifa diye bagirirmisiniz bagirmazmi? Bagiririm tabi diyorsaniz o zaman daha cook teknik direktör gider gelir bunun sonu yok.. Ama yok beklerim diyorsanız yalnızca Fenerbahçe değil Tüm takimlarimiz beklemeli.. Her yıl değişen takımlar değişen teknik adamlar başkanlar ama değişmeyen tek bir şey var Futbolumuz! ve biz taraftarlar! Değişmeyen futbol ve bizsek her yıl giden gelen oyuncularin teknik direktörlerin günahı ne? Doktordan çok doktoruz doktora şiddet haberlerini görüyoruz teknik direktör den çok teknik direktöruz git deyip duruyoruz baskandan çok baskaniz birbirimizi suçlama dersen var.. Kafayi değiştirirsek daha iyi olur
Yılmaz hoca gerçekten değerli bir isim….
Başarılı bulunur ya da bulunmaz bu tartışılabilir. Ama futbol aşkıyla yanıp tutuşan bir isim açıklamalarında resmen gelmek için yalvarmış.
Bana kalırsa bir şans verilmeli. Uzun zamandan beri hep alt sıralarda ki takımları çalıştırıyor. Daha önce Trabzonspor’u çalıştırmıştı diye biliyorum. Tekrardan büyük bir takımın başında neler yapacağını açıkçası görmek isterim.
Evet bence bir şans verilebilir ama iş o kadar medyatik bir hal aldıki yılmaz vuralı kim getirse alay konusu olacak.
Ali Koçu düşün ne demişti “ siz benim vizyonumu anlayamamışsınız” millet diyecek ki al sana Ali Koç vizyonu. Yılmaz hocam bi işi bu kadar şamataya vurup medyaya malzeme vermeseydi belki de gelirdi ama şu an gelemez
Cevap
32Cevap
Hoca çok iyi niyetli ve bence başarılı ama davranışları onu espiri konuşu yapıyor ciddiye alınmıyor brn fenerbahçemizin başında görmekten mutluluk duyarım
Dalga geçmek için demiyorum ama bu adamın gerçekten temel futbol bilgisi yüksek. Bence şans almalı. Zaten yıllardır kaybediyorlar, daha ne kaybedebilirler ki?
Bir senemizide yılmaz vuralla heba edemeyiz. Vitorun, advocatın, ersunun yapamadığını yılmaz vural mı yapacak. Bu kadar başarısızlıktan sonra, löw ismi bile tartışılıyor. Kim gelirse gelsin başarı olmayacak düşüncesi varken, yılmaz vural kararı camiayı ikiye böler.
Ulan şu adam bir gün ölecek gözleri açık gidecek ölmeden de önce vasiyet verirse beni Kadıköy stadının oraya gömün dese şaşırmam 😂
Yılmaz Vural iyi adam, hoş adam da bu yeteneğini daha çok stand-up gösterilerinde değerlendirse daha çok para kazanır bence..
Kesinlikle şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten şampiyonluk umutları kalmamış bari Yılmaz Hocayı kırmasınlar
şampiyonluğu Allah murad ederse yel getirir sel getirir illede deli getirir deli yılmaz oley
Kendini çok düşürdü hal hareketleriyle eskiden saygı duyduğum hoca olarak. Lakin mevcut fener başkanı ve yönetimi o kadar basiretsiz ki her şeyleri artık göze battığından hani Yılmaz Vural gelmiş ne fark eder durumu ortaya çıkar
Her ne kadar hemşerim de olsa asabi fevri adamlara antrenörlük yakışmıyor. Adam tekme tokat giriyor topçulara.
Fb unutsun şampiyonluğu, adamların kaderinde yok 😏
Bu herif manyak mıdır nedir? Zorla kendini aldırmaya çalışıyor
Yilmaz Hocam gelsin isterim, bence bir şans verilmeli.
Verin artık yaaa
Oda kurtulsun bizde..
30 yıldır görev bekliyor.
Ne sabırlı adam
😂😂😂 koptum yaa
Gözü aćık gidecek adam
Fb nin yapacağı iyi bir şey yok.. ama yapacağı bir şey var Yılmaz Bize gelebilir
Fb çağırmaz ise playstation da ben yapacağım
Yakışır
Oynamayı biliyor isen kapışırız bir gün
Ben tek hepiniz
tesekkurler kaptan. .
Ne demek ben thank you 😂😂
İlk antrenmanda oyuncuların yarısını bizzat kendisi çıkar sakatlar bence hele hele fenerde 🤣🤣
Bence verilmeli adamın içinde yıllardır haykıramadığı bir Fenerbahçe aşkı var.
yıllardır bu adam istiyor fenerbahçeyi..
kimlere şans verilmedi ki..
Üff çok üzülüyom bu adama yalvarıyor lan resmen bi şanstan bişicik olmaz bence gelsin🥺
Umarım gelir bizim hayallerimiz zaten toz aldı bari o mutlu olsun
Çok sempatik bir adam seviyorum ben bu adamı tabiki verilmesi lazım
Bu adam hakettigi degeri goremedi bu ulkede bi cok teknik adamdan daha iyi halbuki
Versinler su adama büyük bi takım denesin
Verilmesi gerektiğini düşünüyorum
Sezon sonuna kadar olsun.
1 kerede olsa şans verilmeli bence
Bence verilmeli bir şey kaybedilmez
En azından sezon sonuna kadar bir denenmeli be
Daha çok beklersin yılmaz hoca
Kılıçdaroğlu'na benziyor hâli :)
FB liyim. Bence verilmeli şans
Yılmaz Vural’a şans verenin futbol aklı yoktur
Kesinlikle verilmeli babadir yılmaz o kadar
Şans verilebilir
Bence verilmemeli
Ali Koç yaşıyor mu la?
Bende verilmeli hakediyor
verilmeli
şdşcpslşeeleleşeöşwşwşwşw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?