
04 Mart , 2024 Pazartesi 18.47
Anketlere Bağlı
Cumhurbaşkanına bağlı
Canlı yayın riski almaz
Mecbur Kalacak
Bunun haricinde yorum yazmak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

04 Mart , 2024 Pazartesi 18.47
Genelde canlı yayın teklifi hep CHP den gelir ama AKP şu ana kadar karşılıklı canlı yayını kabul edip çıkmadı bence çıkmalılar karşılıklı tartışarak izlenirlerse halkın bir karar vermesi çok daha kolay olur...
Bunlarla yan yana gelebilmek için dem’lenmek gerek :D
Var ya sen de şimdi öyle bir yorum yapıyorsun ki ,😀
Cuk oturdu bence 😌
Sen öyle diyorsan öyledir kraliçe ☺️
Teşekkür ederim 😌
Rica ediyorum
Cevap
9Cevap
Şu çapsızla. mı karşı karşıya gelecek yani😀😀
https://www.instagram.com/reel/C4Icb7WoKV3/?igsh=eWR0YXN3OW5lcXlu
Bence ekonun seviyesine inmemeli, ki o seviyeye inebilecek kimse yoktur sanıyorum.
Fikrine saygı duyuyorum
Uygar dünyada başkan adayları canlı yayına çıkıyor. Bizim barbar bir ülke olmadığımızı ispatlamak adına iyi bir deneyim olur diye düşünüyorum.
Haklısın
Çıkmaya cesaret edemez. Zaten eline yüzüne bulaştırdı yaptığı gaflarla normal bir ülkede yüzde 5 alamazdı şu an
Yine de güzel olurdu
Yaptığı gaflar yetmediyse çıksın da biraz daha rezil etsin kendini...😄
😀☺️ ya bilemiyorum ben olaya siyasi parti yönünden bakmak istemiyorum yani Ekrem İmamoğlu sevdiğim bir aday Ama ben öyle takım tutar gibi parti tutmayı seven birisi değilim en azından keşke tüm siyasiler bir haber kanalına çıkıp güzel bir şekilde birbirine eleştirebilse aslında toplumu bu kadar kutuplaştıran bu kadar kardeşi kardeşe bir parti için küstüren siyaset keşke birazcık dilini yumuşatsa
Korkarlar söyledikleri yalanlardan. Çıkamaz karşısına.
Evet
Merhabalar
Ekrem İmamoğlu'nun yerinde olsam bununla yan yana gelmem
Kesinlikle katılıyorum
Erdoğan istemez onu zaten çünkü kendide kaçıyordu hep.. İmamoğlunun soruları azırdır ama onun cevapları asla olamaz.
Cikmazki yemez
Gerekir mi
Gerekmez ama geçenki belediyesi seçiminde olmuştu çok da güzel olmuştu kimin ne olduğunu halk görmüştü e İmamoğlu kazanmıştı
Sanmıyorum
Ben de pek sanmıyorum açıkçası
Hiç bir zaman olmadı belki 20 yıl önce oluyordu böyle şeyler fakat şu an aşırı kutuplaşma olduğu için toplumdada aynı şekilde oluşacak bir tartışma programı kavgaya döner gibi😂
Kesinlikle 😂
Boş işler 🤮
Neden
Sonuçta hepsi zengin arkası sağlam insanlar, aç insanlar da ideoloji savaşı veriyor. komedi gibi
Haklısın siyaset yüzünden kavga eden insanlar dahi bence de çok gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar