ama kalın abi kollar adamın ben böyle kaç ayda olurum
http://i.hizliresim.com/WWlNR4.jpg
http://i.hizliresim.com/32XmJ9.jpg
Bu çoooook ayrıntılı bir durum arkadaşım. Orası ön koldur, genellikle 2 hareket yapılır orası için. Araştırırsan bulabilirsin. Ama şu vardır, vücut bütün olarak çalışılınca gzel durur. Şuram çıksın buram çısın diye yapılmaz. Düşünsene heryer zayıf orası belirgin nasıl saçma bir görüntü olur. Vücut geliştirmeye başlayarak komple çalışmalısın. Şu kadar ay diye de birşey olmaz, en az 1 sene diyeyim sana...
bunlar kaç yıllıktır abi yarma gibi bunlar gibi kaç senede olurum
Kardeşim spor, düzenli beslenme, dinlenme. Bu üçü kritiktir. Sen en az 2 senede öyle olursun o işler kolay değil...
dediğin yere adam baskı yapmıs o yuzden o kadar geniş gozukuyo spor salonuna gıdıyosan eger bıceps için son bılek haraketlerı orayı calıstırır duz halter kullanarak 5 5 ıkı tarafada kılo tak dar tut aguz ıcınden parmak uclarına kadar halterı cevırerek ındır kaldır
abi baskı yapmasada adamın kol kalın bu sitede sorudan arakladım dur öbürünüde atım kalın adamların kolu bak
https://i.hizliresim.com/WWlNR4.jpg
https://i.hizliresim.com/32XmJ9.jpg
ahım sahım bısey degıl kolu 37 38 falan anca
abi benim niye öğle görünmüyor 35 cm diyorum o adamlarınkinden 3 cm mi ince benim kol onlarınki soba borusu gibi abi hiç mi görmüyorsun 1 yılda olurmuyum onlar kadar
adamın kol parcalı o yuzden buyuk gozukuyo yandakı eleman sen mısın?
yok be abi ikiside ben değilim soruda gördüm dikkatimi çekti
Bence kol kası yap ama bunlar kadar abartma derim, biraz yapsan yeterli olur pek güzel durmuyor çünkü fotoğrafdaki.
Çok mu iri bunlar
Cevap
8Cevap
Tam olarak T, shirt üstünü kapattiği için tahmin yapamıyacağım ama orada bilekleri birbirine kenetlediği için sıkım gerilme söz konusu Olduğundan daha gergin çikmiş anliyacağin ama En kötü vardir 35 cm
abi ne 35 i yağ benim kolum okadar yağ
Yağ'ı hesaba katmıyacaksın 45 cm Kolu olan bayanlarda var ama yumuşak yumuşak et salkiyor
ilk altı ayda gelişim hızlı olur sonra yavaslar birader genelikle biceps ve tricepsi çalıstıran hareketler yapmalısın... bana boyunu ve kılo orantını söylersen sana daha iyi yardmcı olablirim...
boyum 178 cm 70 kg falanım
salona gidyom abide hocalar basit çalıştırıyor
ilk baslarda hamlığını atman için basit çalıstırırlar yavas yavas programı agrlstrırsın... kollarının hacim kazanması için yuksek ağrlık dusuk tekrar sistemini uygula yani 6-8 arasında kaldırabilecegin maksimum agrlıkları seç sabirlı ol agır calıs bu spor irade meselesi bir anda gelişme olmaz daima motivasyonunu canlı tut... kendine acıma tabiri caizse acıyı iliklerine kadaar işle ağrlkları kaldırırkenkendini kandirma kapasiteni zorla sınırları zorla kapsitenin ustune cıık.. ben de goruyorum salona gelip antreman arkadasları yatmayamı gelıyorlar calısmaya mı bellı degil.. hareketlere gelince benc press barbel curl dambıl arnold pres dambıl biceps hedf alan hareketler dips makınada halat hareketleri ve triceps özellikle triceps calıs cünlü arka kol kası ön kol kasının iki katıdır zamanla kolları geliştikçe görecen... ayrıca belli bir seviyeye geldiğinde dedalif ve sguatıda yap inanılmaz güc kazandıran hareketler...
Eyvallah abi sağol Peki abi ben burdaki sporcular gibi ne kadar sürede olurum bunlar eskimidir?
bilemem herkesin bedeni ayrı dünyadır bunu kestrmek pek mumkun degıl ayrıca bazı vucut tipleri cok hızlı gekşibilirken diğer vucut tipleri yavas gelişebilir... benim sana tavsiyem fazla kaslanma asırı kas yorar insanı hantallastırır ve yorar yuruyemzsin kosamazsın dogal yap sporu steroide bulasma son derece zararlıdırlar.. eski sporculara benziyorlar acıkcası resimdekiler..
Eyvallah abi sağolasın öğle yapcam artık bir fırın ekmek yicez yani :D
bence çok abartılı bu kadar kas yapanlara aklım ermiyor, ne buluyorlar yani hiç hoş durmuyor.. Ben kız olsam öyle yapan bir erkek en zengin en yakışıklı en dürüst kişi olsun bakmam yani itici bence..
ancak böyle bir kolu yapmak istersen yaklaşık 7 ay gerek EN AZ diyorum.. 2 senede ideal bir kol.
abi bu adamlar kaç ayda yapıyorlar ben 3-4 aydır yapıyorum 35 cm kolum
O adamlar iğnelerle yaplarla şişiyor öyle, yoksa onların alt yapı 0... Doğal bu kadar gelişmez 1-2 ayda kardeşim.. ben 6 senedir doğal vücudun içindeyim çok iyi de beslenirim halen böyle vücudum yok
abi iğneyle mi bu halde bunlar? O zaman ölelim abi 6 senede olmadıysa nasıl yapcaz ki
Dumbell dik kaldırış çalıştırır o bölgeyi, bilek kası orası. Bilek kası için araştırma yap dostum çok video var.
abi yeni başlıcam kaç ayda olur?
yeni başlıcam dediğim zaten
3-4 aydır yapıyorum kolum 35 cm bu adamlar kaç yıllık sporcu ben bunlar gibi ne sürede olcam
Bence eskilerdir bayağı, dediğim gibi hocam eskiden hep süre falan söylerdim ama ne desem yanlış olur. Sen o bölgeyi çalıştıracak herektleri araştır ve programına ekle, düzenli olarak devam et etkisini görürsün. Kol kası yapıcam diye abartırsan bu kez iç olmaz düzenli çalışmaya devam. Benim tavsiyelerim bunlar.
ayvallah abi sağolasın
Benim kol 38de takıldı boyun uzunsa biraz zor gelişiyo kol
protein içiyormusun :D
38 cm kalınmıdır benim kol 35 resimdekilere 35-38 diyorlar. Senin kol bunlar kadar var mı bence bunlar fazladır 40 üstüdür
yok be abi üye değilim üye olim şimdi seni nasıl bulcaz
Barfix çek. Sayısından çok düzenli çekmen önemli.
İkiyi ayrılır zamanla senin kaslarda. : )
barffix mi yapar öğle kolu?
Kesin yapar demiyorum. Ama çok etkisi olur. Barfixi çekerken kolunun o kot kısmının deli gibi çalıştığını hissedersin zaten.
Medyum muyuz biz kardeşim?
Belki adamın genetiği seninkinden daha iyi
Belki sen antrenmanlarına onun gibi bağlı olmayacaksın
Hiç hoş görünmüyor biliyor musun?
hoş görünmeyen nedir? Benim öyle olsun isterim çöp gibi kollar
kodumu oturtur bunlar :D ağaç gövdesi gibi kol bende öyle olcam :D
8-10 ayda çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar