Evet arkadaşlar dünkü derbiden sonra fenerbahçe ve galatasaray'ı eleştirdiğim diye ağır küfürler ve hakaretler aldım, özel mesajdan maç yorumlarına kadar bolca hakarete maruz kaldım! Arkadaşlar bundan daha iki gün önce sergen yalçın'ı çok sert eleştirende benim ve o gün kimsenin gıkı çıkmazken anneanne ligimizin sözde derbisinde fenerbahçe ve galatasaray'ı eleştirdim diye ağır hakaretlere maruz kaldım! AMA YINE, YENIDEN VE TEKRAR SÖYLÜYORUM ISTEDIĞINIZ KADAR YIRTININ NE YAPARSANIZ YAPIN BİLDİĞİM DOĞRULARDAN KESINLIKLE TAVIZ VERMEYECEĞIM!!! BEN BU SİTEDE OLDUĞUM SÜRECE BAZILARI KISKANÇLIKLARINDAN ÇATLIYOR! ÇATLASANIZDA, PATLASANIZDA BENDE EYYAM OLMAZ, NEYSE O! HERKES HADDİNİ BİLSİN!
Fenerbahçe ve Galatasaray eleştirilemez diye sitede bir kural var da ben mi bilmiyorum! Detayı okuyun! ?
Eleştiri kültürü yok ki biatçılık moda olmuş. Yanlış ve kötüleri söyleyeceksin ki ileriye gidesin. Ben GS'liyim mesela net söylüyorum bizim ligimizde adam akıllı birtakım bile yok. Hepsini topla Avrupa Ligi'nde yarı final göremezler. Ha diyorsanız ki biz mükemmel takımız kendinizi kandırabilirsiniz. Sizin kendi tercihiniz. Adamlar maç sonrası eğlenmeye gidiyor bizim taraftarlar birbirine laf atsın anca.