Bu sitede Fenerbahçe eleştirilemez diye bir kural var da ben mi bilmiyorum?

Herkes haddini bilecek ben herkesi her takımı eleştiririm! Dün akşam fenerbahçe penaltı jokeriyle kazandı dedim diye ağır hakaretlere maruz kaldım ama bu bana sökmez! Gerçek Fenerbahçe taraftarına saygım sonsuzdur ama fenerbahçe hakemle kazanmışsa eleştirme hakkım var ve sert şekilde eleştiririmde ve kimsede bana ne engel olabilir ne de ayar çekebilir! Fanatik holiganlara karşı zerre saygım yok, bizde neyse o yorumumuzu da yaparız! Dünkü maçta fenerbahçe'nin lehine verilen penaltıya ümit ozat bile dışarıda demişken benim penaltı yok demem niye bu kadar zorunuza gitti? ! Sitede Fenerbahçe eleştirilemez diye bir kural varsa söyleyin ki böyle bir şey varsa ben eleştirmeye devam ederim ve kimsede beni engelliyemez! Onun için herkes haddini bilsin ve hakaret olmadan adam gibi yorum yapsın. Şimdiden söylüyorum öyle pseudo değiştirerek kimse saldırmaya kalkmasın çünkü ben bu ucuz numaraları yemem, bu mesaj yerine gitmiştir diye düşünüyorum!

Peki sizce Fenerbahçe eleştirilemez diye bir kural var mı sitede?

Bu sitede Fenerbahçe eleştirilemez diye bir kural var da ben mi bilmiyorum?
Bu sitede Fenerbahçe eleştirilemez diye bir kural var da ben mi bilmiyorum?
Cevapla