Bugün bir kafeteryada oturmuş çayımı yudumlarken 2 erkek 1 kızın olduğu masa yakınımdaydı ve konuşmalarını duyabiliyordum.
Kız benim o işimi yapamazsan senin ağzına... diye bir kelime kullandı şahsen samimi arkadaşım bile olsa bunu kaldıracak durumda olmazken o erkek sadece güldü geçti bu kadarmı şahsiyetsizdi bu kadarmı hafif biriydi hafife aldı o sözü anlayamadım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Kız benim o işimi yapamazsan senin ağzına... diye bir kelime kullandı şahsen samimi arkadaşım bile olsa bunu kaldıracak durumda olmazken o erkek sadece güldü geçti bu kadarmı şahsiyetsizdi bu kadarmı hafif biriydi hafife aldı o sözü anlayamadım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar