Kızlar erkeklerin yanında küfür etmesinden hoşlanıyor mu?

Ya bir kadının yanında erkeğin kadına yönelik nefretten oluşan sözleri yani küfürleri kullanması o kadınları nasıl rahatsız etmiyor birlikte oluyorlar.
Çok görüyorum 2li 3 lü kızlı erkekli gruplar erkekler oraya koyuyor buraya koyuyor kızlarda çit yok.
Yahu o laflar sana ediliyor aslında kadınlığa nasıl kabul ediyorsunuz anlamıyorum hadi lafları kabul ettiniz o tür erkekler hangi açıdan sempatik geliyor size.
Dikkat ettim kadınlara kötü davranan aşağılık gören erkekler kadınlar tarafından el üstünde tutuluyor.
Bergen gibi tüm Türk kadınları aynı kafa.
Bergen de bunlar gibiydi işte. Adam öldürdü kadını mezardan çıksa hala seviyorum diyecek. Türk kadını ya çok kötü durumda diyorum kendine saygı olarak.
Kızlar erkeklerin yanında küfür etmesinden hoşlanıyor mu?
Cevapla