Kız kardeşim 14 yaşında Voleybolla başlasa çok mu geç kalmış olur?

Öncelikle herkese merhaba benim 13 yaşında kız kardeşim var biz onu 11 yaşında Voleybolla yazdırmıştık yaklaşık 1 sene gitti sonra araya pandemi girdi yarım kaldı bu senede sınav senesi olduğu için gönderemiyoruz yazın yani 14 yaşında devam etse çok mu geç kalır profesyonel oynamak istiyor boyu da163 aynı zamanda boy uzamasını desteklemek için yüzme kursuna da yazdıracağız eğer geç kalmış olursa başka bir Spora yönlendireceğiz fikirinizi daşınırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Kız kardeşim 14 yaşında Voleybolla başlasa çok mu geç kalmış olur?
Cevapla