Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sizce F1 yarışı için en iyi poster hangisi?





İlk ve son güzel
Orası öyle ama 3. Çok güzel değil mi İstanbul yazılışı
Valla logosu bile yeter aynen mercedes sanki antalya peri bacaları felan yarış pisti kafayı yemişler 😂😅 ama mercedes benim hasas noktam çok güzel logosu arabası
ikinci sıradaki
Cevap
3Cevap
Ferrarinin yaptığı poster muhteşem beence.
burada yok
Alpha Tauri özellikle Honda'ya teşekkür motifi çok hoş
Bence; en iyisi, sonuncusu da hiçbirini çok beğenmedim, çok daha iyi tasarlanabilirdi.
Son foto. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar