ben profesyonel futbolcu olmak isterdim hatta iyi de oynardım. Teknik ve kilit paslar, pozisyon bilgisi ve zımba gibi şutlarım vardı. Hatta bunu ben kendim söylemiyorum çevremdeki çoğu kişi diyordu. Ancak ülkemizin olmazsa olmazı torpil yüzünden bu futbol işi mahallede, okulda kaldı. Bu içimde bir üzüntü ve burukluktur, yurtdışında yaşayıp büyüseydim belki de şu an popüler kulüplerden birinde oynayabilirdim kim bilir...