Basketbol şampiyonlar ligi B grubunda mücadele eden temsilcimiz Pınar Karşıyaka, Hapoel Bank Yahav Jerusalem'i mağlup ettiği maçın ardından Türkiye'ye dönmek için havalimanına gitti. 1:30'da geri dönmesi planlanan kafile havalimanında İsrailli güvenlik görevlilerinin çantalarını tek tek araması sebebiyle uçuş saatini kaçırdı. Temsilcimiz saat 7.30 sularında Türkiye'ye ancak inebildi. Temsilcimize karşı sergilenen bu davranış hakkında ne düşünüyorsunuz?
Pınar Karşıyaka saatlerce İsrail havalimanı'nda bekletildi! Ne düşünüyorsunuz?
çünkü zavallıyız biz.. yunanistan da da aynı şey oldu.. şimdi de israil.. aynısını biz de onlara yapmalıyız ama biz eziğiz... gel vatandaş.. elini sallayan ülkeye giriyor.. dünya üzerinde böyle başka bir ülke daha yok.. ve sahipsizdir Türk vatandaşları yurtdışında.. Bu asla unutulmasın.. başınıza bir şey gelirse büyükelçilik falan ya ulaşamazsınız ya da elleri kolları bağlı olur.. hani büyükelçiler nerede? neden duruma el koymadılar... başka bir ülkenin takımına aynı şey yapılsın , hem ülke yetkilileri hem de büyükelçiler ortalığı ayağa kaldırır.. biz , sus pus... anca kınarız... yazık bize gerçekten.. sahipsiz olmak çok kötüdür.. büyükelçiler böyle zamanlarda lazımdır.. ama nafile...
Sen aynısını bu ülkede herhangi bir ülkenin takımına yap bakalım neler oluyor? Burada sen ben ne konuşursak konuşalım boş, bunu konuşması gereken federasyon, bir şey duydunuz mu federasyondan? Ben duymadım açıkçası, bir sert çıkış falan, kınar geçeriz bir iki şakşak, 3 gün boykot, Coca-Cola içmeyiz ama Fanta'ya hücum ederiz. Ne oldu aldık intikamımızı der geçerler. 🤣🤣