Survivor yarışmasında kadınlar neden şampiyon olmuyor?

Arkadaşlar ben yıllardır survivor izliyorum. Ve 10 yıldır kadınlar hiçbir şekilde şampiyon olamıyor. Orada emek veren kadınlar boşuna emek veriyor gibi hissediyorum. Türkiyede diğer yarışmalarda da kadınlar iyi performanslar göstermelerine rağmen şampiyon olmamadıklarını öğrendim. Ses yarışması vs gibi yarışmalarda da. Sizce bunun samimi sebebi nedir? Benim gözlemlediğim kadarıyla izleyici kadınların bir kısmı kadınlara bir kısmı erkeklere oy atıyor. Olması gereken de o zaten. Kime kendini yakın hissediyorsan ona oy atarsın. Ancak bir grup erkek (hepsi değil ama böyle bir çoğunluk var), kadın yarışmacılara oy atmıyor bunun sebebi nedir, egoları mı? Sizler neler düşünüyorsunuz?
Survivor yarışmasında kadınlar neden şampiyon olmuyor?
Cevapla