197 cm boy 125 kg çıktım tartıda aşırı mı iriyim? +1?

Kızlar abartılımıyım normalmi kış geliyor bulk dönemine gircem. Yaza tekrar define olcam çok kaba duruyormuyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cümleten iyi geceler uyku vaktimi çok geçti. Süt çocuğuyum büyümem kazım :))
197 cm boy 125 kg çıktım tartıda aşırı mı iriyim? +1?
Cevapla