Güncellemeler
+1 yıl
yenmemiz zor dedim yenemdik. Finalde İtalya alır maçı
Güncellemeler
+1 yıl
İtalya alır dedim İtalya aldı. Egonu dünya voleybolunun en iyi oyuncusu zaten. Boskoviç de bloklanınca sırbistanın pek numarası kalmadı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
yenemez yarı finale kadar iyi geldi geçmiş olsun.
Sırbistan voleybol milli takımı turnuvanın favorisi ve maç Belgrad’da tahminimce maçı Sırbistan 3-2’lik setle kazanıp finalde İtalya’nın rakibi olur ☺️
finalde de italya alır diyorum
Bence sırplar İtalya’yı haşat eder bu sefer 😂
italyada egonu tek başına yeter
Yenemez sırplar alır 😂
Italia perde 😂
Fahr ve Sylla çok iyi yalnız
Evet kork ve titre İtalya fanı 😂😂
abi ne italya fanı olacağım. Takım açık ara çok iyi
İnşallah finale Türkiyem çıkar ama gönlüm Türkiye’mden yana kim elerse şampiyon olur İtalya’ya ben şans vermiyorum
meryem koronodan yeni çıktı o yüzden form düşüklüğü vs olacaktır sırbistanı geçmemiş çok zor. Turnuvada kazanç tuba şenoğlu oldu en azından
Evet ama belli olmaz ben Sırbistancıyım biliyorsun
sırbistancı olduğunu yeni öğrendim😅 Sırbistanın voleybol ekolü yadsınamaz bir gerçek ama italya da boş değil. İnşallah seyir zevki yüksek bir maç olur
İnşallah Türkiyem olmaz ise sırplar olsun ☺️☺️ Belgrada gitmiştim sıcak kanlı insanlar ☺️
Sana dedim şampiyon Sırbistan 🇷🇸 Lazoviç akar 😂
Ben de dedim sırbistan bizi yener diye. Finalde italya alır bak görürsün
O günü güncelle soruyu bak bakalım kim kazanacak 😂
göreceğiz🤔😂
Tamam iddasına Sırbistan kazanırsa takip et 😂
Öyle herkesi takip etmiyorum ama söz Sırbistan alırsa takip edeceğim😂
Tamam anlaştık senin istediğin ne 😂
hangi takımlısın?
futbol anlamında soruyorum , Süper Ligde
Beşiktaş ❤️ Sen
Eğer kazanırsam Fenerbahçe formasıyla bana fotoğraf atarsın
Hahahaha Tamam anlaştık 😂 seninki pahalı kaçtı ama neyse 😂
hiçte bile😂 Eşitiz bence
😂😂😂😂 bak Beşiktaş’ın büyüklüğü 😎 haha nasılsın bu arada? İtalya’nın maçı yarın mı?
Evet , şampiyonluk maçı ve 3. lük maçı yarın. O zaman ben duaya falan başlayayım Fenerbahçe formasıyla görmek için sabırsızlanıyorum
Hahahaha 😂😂😂😂😂 bakalım görücez
Göreceğiz yarın 😂
Hahaa görücez bakalım 😂😂😂 ağlama sonra 😂😂
Sen ağlamaya alışıksındır da ben ağlamam merak etme😉 Yanıldığımda yanıldım derim
Hahahaha bak sen ne iddalı😂😂 dur İtalya önce finale çıksın 😜
4 gözle bekleyeceğim maçı çok keyiflendim gece gece
Hahaha bu kadar emin olma derim 😂😂😂😂 romayı yakacağız Fener ağlama diyeceğiz 😂😂😂😂
Fener ağlama demek ezikçe bir söylem. ghezzal ve rosier takımdan ayrılma ihtimali gündeme gelince teleevizyon televizyon gezip ağlayan takımın böyle demessi çok çok ezikçe. Bunu söyleyen takımından yaka paça gönderildi Fenerbahçe hala dimdik😏
Ne zaman ağladık da gezdik bak hepsi bize geldi pjanic de geldi 😂😂😂 yine ümitlenmeyin derim şampiyon biziz ama Avrupa maçlarında Fenerliyim sende destekliyor musun Avrupa maçalarında Beşiktaş’ı 😂😂😂 İtalya maçını izliyor musun? Fenerden yine bir şey olmaz ama 😂😂😂😂
Kulüp başkanları toplandığında tv de oyuncumuza talip olmayın diyerek ağlayan kimdi? Geçen sene Fenerbahçe maçından önce rezilce ve ezikçe bir şekilde iftira atarak hakemin babası koç holdingte çalışıyor diyerek algı yapan kim? Josefe başka takımlar hakkında şike yapıyorlar imasında bulunduran hangi kulüp? isim değil ayak oynuyor sahada. Yurt dışı olayına gelirsek 3 temmuza fetöye karşı verdiğimiz savaşta bizi yalnız bırakan takımları yurt dışında destekleyecek halim yok.
Sen bunları geç Kadıköy’de ezdik sizi 10 kişi ile 4 gol attık sezon sonu şampiyon olduk bak ağlıyorsun hala 😂😂😂😂😂😂
bunları geç derken? Gerçekler zoruna mı gitti😂Kazanmak da var kaybetmekte ama hiçbir zaman sizin başkan gibi rezilce iftira atıp zan altında bırakmıyoruz.
O konuda Başkan takımı savunuyor anç arkasındayız 😂😂😂
İftirayı , haksız yere zan altında insanları bırakmayı , yalanı savunan birine ne denenebilir ki. Futbol topu yuvarlak , kazanır veya kaybedersin ama hiçbir zaman illegal yollarla olmamalı. Gerçekten zihniyetine yazık
Ayrıca vazgeçtim senin zihniyetinde bir insan Fenerbahçe forması giymeye layık değil.
Aynen öyle eğlence oyunu sonuçta ☺️☺️
Ötesi zarar
Çok meraklıydım giymeye kusura bakma da ne dedim ben mesajı tekrar oku. İtalya’yı yencez diye korkmaya başladın şimdiden 😂😂😂😂 görende fenere iftira attım küfür ettim sancak Başkan tv ye çıkmış konuşmuş ne yapim adam oyuncusunu elinde tutmaya çalışıyor ne diyim tutmasın mı parayı basan oyuncuyu alır ki oyuncu bizi tercih etti geldi konuşman ağır ve kırıcı yalnız
benim gözümde yalanı iftirayı savunman , bunlar kulüp menfaati için desteklemen benim gözümde öyle yaptığın anlamına gelir. Gerçekten muhabbetin cılkını çıkarıyorsun. Ben italyayı tutuyorum evet ama sandığın gibi ağlamıyorum. Yense de yenilse de bir şey eksilmeyecek benden ikide bir yenilecek diye ağlıyorsun demen komik oluyor. Hiç de kırıcı değilim
İyide bana diyorsun Fener forması giymeye layık değilsin zihniyet bozuk diyorsun ben her Avrupa maçında feneri destelerim bak sen tam tersisin ben bir şey söyledim mi? Bütün herkesi aynı kefeye koyman yanlış bir kere. Bütün Türk takımı Avrupa’da Türkiye için oynar ülke puanı için oynar. Biraz fanatikliğe kaçıyorsun kusura bakma senin kadar fanatik değilim alt üstü oyun parayı topçular götürüyor ben anlık mutluluğa bakarım kazansa mutluyum kaybetse olsun zevk oyunu
Sen aşırı fanatikliğe kaçıyorsun ben bilmiyorum josef ne demiş Ahmet Başkan ne demiş tek bildiğim futbolcuyu savunmuş ben sadece Beşiktaş maçı izlerim gerisi boş bana ama sen aşırı fanatikliğe kaçtın dikkat et Beşiktaş Fenerbahçe kim? Benden büyük ya da değerli değil hayatıma sadece kazanınca zevk katan araç hobi Beşiktaş fanatiklik ya da başka şeyler bana kazandırmıyor
İyi misin? İkide bir Fener ağlama diyorsun yok yalanı iftirayı destekliyorsun eğer böyle zihniyette bir insansan hiç giyme daha iyi. 3 temmuzdan sonra Fenerbahçe dışındaki diğer takımlara sempatim kalmadı. O yüzden Avrupada desteklemiyorum.
Ayrıca usülsüzlüğü illegal işlerden nefret ederim kimin hakkıysa kim iyiyse onun olsun o kazansın banane ben öyle şeylerden nefret ederim !
Ya Fener ağlama cümlesini öyle şakalaşmak için söyledim komiklik olsun sende bir şey söyle gülelim diye öyle dalga geçmek için söylemedim desteklememene de bir şey demedim kendi görüşün ayrıca o tür şeyleri de desteklemiyorum alın teri emek kazanmalı her zaman
e o zaman neden başkan takımı savunuyor arkasındayız diyorsun. Çok tutarsız konuşuyor kendinle çelişiyorsun. Sana bu kafa yapısıyla hayatta başarılar
Yahu Başkan çıkıp ne demiş izlemedim işim yok hayatımdan kaç saat kaybedip o konuşmayı mı dinlicem senin yazınla yorum yaptım sen dedin çıkmış diyor ağlıyor oyuncular gitmesin kimse istemesin bende dedim arkasındayım iyi demiş oyuncuları kaptırmamak için mücadele ediyor dedim ne var bunda? Başka ne söylemiş biliniyorum. Sen aşırı fanatik bir insansın Fenerbahçe’yi kendi üzerinde tutma ayrıca başka türlü insan olsaydım Fener forması giyerim demezdim hadi sana da hayatta başarılar öyle bilip bilmeden ön yargılı olma ben sen ne yazdıysan ona göre cevap verdim banane Beşiktaştan fenerden ellerim boşuna boşuna yoruldu yazmak için Beşiktaş Fener yüzünden boş işler boş
En son finalde yenmişlerdi bizi Bianca Būsa diye hanim vardı onlarda aman Yarabbi aklımı başımdan almıştı unutamıyorum onu asla
Türk kadının istedikten sonra başaramayacağı hiç bir şey yok.
Yenebilir, yenmeyebilirde. Her türlü onlar bizim aslanlarımız
Istedikten sonra yener, taktikli oynamak gerekiyor.
Zor ama umarım yeneriz
Yenemez
Yeneceğiz
Ne zaman maç
2 gün sonra