2021-2022 Sezonu tiyatrosu başladı! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar iki maç ve iki maçta da rakiplerin bir tane penaltısı var'a rağmen verilmiyor! Böyle adalet olmaz arkadaşlar! Neyi görüyorsan o nu çal takım forması gözetmeksizin ama bakıyorum bu sene eyyam baya erken başladı! Birinci haftada adana demirspor'un bu hafta ise antalyaspor'un son dakikada ki net penaltısı var'a rağmen verilmedi! Sezon başında yabancı kuralının fenerbahçe'yi şampiyon yapmak için değiştirilidiğini söyledim diye büyük tartışmalar yaşamıştım ama bakıyorum yine ben haklı çıktım!
Ne düşünüyorsunuz?
2021-2022 Sezonu tiyatrosu başladı! Ne düşünüyorsunuz?
2021-2022 Sezonu tiyatrosu başladı! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla