Juventus, yeni sezonda giyeceği 3. formanın tanıtımını yaptı. Siz bu yeni formayı nasıl buldunuz? Ayrıca bu sezon forma tasarımını en beğenmediğiniz takım veya takımlar hangisidir?
Juventus'un 3. forması tanıtıldı! Yeni sezonda forma tasarımı en berbat olan takım hangisidir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aşırı kötü ya. Fenerbahçe formalarını hiç beğenmedim özellikle 3. formayı
Juve? 😃
Onun forması daha berbat.
Ayran > Ronaldo
Kesinlikle
Juventus'un formasını ben beğendim. Gayet güzel, şık bir tasarım olmuş bence. Geçtiğimiz sezondaki alternatif formalardan çok çok daha iyi olmuş.
Galatasaray forması daha sükseli bunun yanında 😄
😂
Ne yalan söyleyeyim hiç beğenemedim ben la 😂
Kötüü
Aaa bak ronaldo vaar :d
Ohhvv💋
Bu ne ya 🤦♀️
Juve forması 😃
Berbat😅
Çok kötü :D