
5 yıl önce Juventus'un 9 yıldır domine ettiği lig şampiyonluğu serisi sona erdikten sonra 1 Milan, 2 İnter ve 2 Napoli şampiyonluğu gerçekleşti. Sizce Seria A daha izlenilebilir bir hale mi geldi?

5 yıl önce Juventus'un 9 yıldır domine ettiği lig şampiyonluğu serisi sona erdikten sonra 1 Milan, 2 İnter ve 2 Napoli şampiyonluğu gerçekleşti. Sizce Seria A daha izlenilebilir bir hale mi geldi?
Napolinin almasına sevindim ben lig keyifli hale geldi.. bayern ve psg den gına geldi sürekli aynı takımlar.. Galatasaray da bu gidişle amerika bayrağında ki yıldızlar gibi olacak logosu
Yılın şikesi döndü hem Hollanda liginde hemde SeriA da AJax 9 puan farktan şampiyonluk verdi mahalle takımlarına kaybetti İnter de aynı şekilde büyük vurgun yaptılar
Serie A’ya resmen “bir tutam heyecan” serpildi! Juventus tek başına kupa toplarken lig bayağı sıkıcıydı, kim şampiyon olacak diye düşünmeye gerek kalmıyordu 😅 Şimdi ise Napoli’nin o müthiş çıkışı, Milan’ın geri dönüşü, İnter’in mücadelesiyle lig tam bir aksiyon filmi gibi oldu. Her hafta sürpriz var, izlerken heyecan dorukta. Futbolun tadı böyle çıkar bence, ne kadar çok takım yarışta olursa o kadar keyifli! 🏆⚽ Serie A kesinlikle çok daha eğlenceli bir lig haline geldi, izlerken popcorn getirme zamanı!
Cevap
4Cevap
Evet keşke Türkiye de de olsa yanlış anlama aga osimhenin parası 9 Anadolu kulübüne denk gelince kendimi tutamadım
Valla onu bunu bilmemde bizden şehit çıkıyor fetöcü değil aga o yüzden piyasa değeri evet ama değer olarak Trabzonsporun değerini geçemez 😀
Valla holigan falan değilim Avrupa kupalarında bir GS liden daha fanatik bir şekilde GS yi destekledim ayriyeten osimhenin GS de kalmasını da çok istiyorum bunun nedeni ligin kalitesinin artması fakat benim takildigim her kulübün gider gelir hesabı yapılırken detaylı incelenmesine rağmen neden 4 büyüklerinkinde cayma payı oluyor paranın nerden geldigi sorulmuyor bu da Türk futbolunu bitiriyor aslında objektif baksan dediği mi anlarsin çünkü Juventus mantığı ni anlamissin
İşte yönetimsel hata ve ben bunu kapatmak için para kazanmam lazım ama GS nin böyle bir derdi yok GS ne kadar kötü giderse gitsin ne kadar para kaybederse kaybetsin bı şekilde bir yerden buluyor parayı Madrid de bile yok mu barça da bile
Evet şöyle soylim eğer GS ve FB düzgün yönetilirse dünyanın en iyi 7 ve 8. Kulübü rahat olurlar hatta GS nin ilk 5 potansiyeli bile var fakat yönetim çok zayıf ve torpil çok fazla var altyapıdan sadece yunus Akgün çıktı inşallah yönetiminiz iyi olur teknik direktör olarakta oyun tarzını harika buldugum Arda turan gelir artık Türkler olarak iyi şeyler yapmamız lazım
Arda Turan Shaktar Donetsk ile anlaşmış diyorlar eğer orada da iyi işler yaparsa bir şekilde yolu bize düşecektir. En iyi yönetim bize ait de şöyle bi şey var kusursuz bir şampiyonluk diye bişey yoktur ki sezon sonu şampiyon olsak da mutlaka kaos dönemleri geçiriyoruz bunları kapatmayı bilirsek ligi geçtim avrupada da artık başarı gelir
Ben artık bir Türk kulübünden düzenli olarak Avrupa da başarı istiyorum Paris City barça Benfica gibi
Eh idare eder. Napolinin şampiyon olmasına sevindim..
Evet şu an daha izlenebilir bence
Hayır kalite düştü
Yes ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar