Erkekler, kadınlarda bacakların kaslı olması itici mi? Fotoya bakıp söyleyebilirsiniz kötü mü diye?

Arkadaşlarim çok beğenirler bacaklarımı. Short giyince güzel gelmedi gözümde. Kaslı sanki. Kötü mü duruyor? Taytla daha kibar duruyor sanki. Aslinda alt bacak calişmiyorum bile yürüyüşten mi böyle bu.
Sizce short giymemeli miyim? Ciddi soruyorum 🙄
Bu shortlu
Bu shortlu
Bu tayt
Bu tayt
Erkekler, kadınlarda bacakların kaslı olması itici mi? Fotoya bakıp söyleyebilirsiniz kötü mü diye?
Cevapla