Arkadaşlarim çok beğenirler bacaklarımı. Short giyince güzel gelmedi gözümde. Kaslı sanki. Kötü mü duruyor? Taytla daha kibar duruyor sanki. Aslinda alt bacak calişmiyorum bile yürüyüşten mi böyle bu. Sizce short giymemeli miyim? Ciddi soruyorum 🙄Bu shortluBu tayt
Erkekler, kadınlarda bacakların kaslı olması itici mi? Fotoya bakıp söyleyebilirsiniz kötü mü diye?
Normal bence. Konuyla alakası yok ama ben dış görünüşümü beğenmiyorum kendimi boydan çektim instagramdan video atsam nasıl olduğumu söyler misin objektif bir şekilde alıngan değilim eleştiriye açığım yanlış anlama kötü niyetli abaza değilim üzerimde kıyafet var.
kas çok abartılmadıkça bayanda güzel durur sizinde çok abartı değil zaten ve kötü durmamış giydiğiniz şortta uzun olunca gözünüze öyle gelmiş tenis şortunda çok daha iyi görürsünüz kendinizi
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani yorumlardaki kadar kötü durdugunu düşünmemişzim zaten özel bisey yapmiyorum bacak icin korkumdan zaten Teşekkürler 🙏🏼
Bence giymelisin yani bacakların gayet güzel sağlıklı olmanın hiç bir zamsn sakıncası yok aldırma eleştirileri
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cok da kötü bulmamiştim taytli kadar iyi durmuyo saniyodum adamlar yerdrn yere vurdular ya. Demek herkes farkli algiliyorm teşekkürler degerli yorumun icin. Sen ve iyi diyenler saglikli fit diyor digerleri sadece itici falan aciklama yok